• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) دستور چه کسی بود؟ / استاندار خراسان رضوی توضیح داد

  • کد خبر : 2554
اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) دستور چه کسی بود؟ / استاندار خراسان رضوی توضیح داد
 زنان دیپلماسی ؛ کاش آقای استاندار بجای  هزینه کردن از حفظ حرمت امام هشتم  ٬ که قطعا ضروری است ٬پاسخ میدادند ٬ حضور زنان در ورزشگاه بی حرمتی است یا زمینه سازی و تهییج افکار برای تعدی و خشونت   آشکار به آنان  در روز روشن؟

یعقوبعلی نظری در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی ورزشگاه امام رضا، اظهار کرد: تصمیماتی که در خصوص بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان گرفته شده بود، استانی نبود. حضور تماشاگران به تصمیم ستاد ملی کرونا انجام شد و تعیین تعداد و ترکیب تماشاگران نیز بر عهده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود. آنچه که به استان مربوط می‌شد، برگزاری مسابقه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بود.

وی افزود: در رسانه‌ها می‌خواهند حواشی ورزشگاه امام رضا(ع) را به نماینده ولی فقیه در استان نسبت دهند، در حالی که ایشان اصلا در آن‌ مقطع در استان حضور نداشت.

 اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) دستور شخص خاصی بود؟ / استاندار خراسان رضوی توضیح داد

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال در مشهد مقدس حسن ختام بازی‌های این تیم قبل از حضور در جام جهانی بود، گفت: برگزاری این مسابقه در مشهد به منظور برخورداری تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از یک فیض معنوی انجام شد.

نظری با بیان اینکه در مشهد همه امور باید حول فرهنگ رضوی رقم بخورد، عنوان کرد: باید حرمت امام هشتم در این شهر حفظ شود. بنابراین اگر بحثی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح می‌شود، به دلیل لزوم حفظ این حرمت است و نمی‌توان آن را به دستور شخص خاصی مرتبط دانست. متاسفانه به دلیل عدم رعایت الزاماتی که تصمیم گرفته شد، اتفاقاتی رخ داد.

زنان دیپلماسی ؛ کاش آقای استاندار بجای  هزینه کردن از حفظ حرمت امام هشتم  ٬ که قطعا ضروری است ٬پاسخ میدادند ٬ حضور زنان در ورزشگاه بی حرمتی است یا  زمینه سازی  و تهییج افکار  برای تعدی و خشونت   آشکار به آنان  در روز روشن  ؟ عجیب است که غالبا برای حل یک مسئله ٬ بدنبال پاک کردن  صورت مسئله  هستندت. آقای استاندار تطهیر رفتارهای زشت  با توجیه حفظ حرمت امام هشتم به نوعی مشروعیت دادن به هر اقدامی در تحقق این حرمت است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=2554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.