• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - رمضان - 1445
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
3
از سوی هم‌نمک انجام می‌شود

افتتاح نمایشگاه آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار

  • کد خبر : 3304
افتتاح نمایشگاه آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار
مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) اعلام کرد: اولین نمایشگاه آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار ۲۰ خردادماه افتتاح می‌شود.

به گزارش زنان دیپلماسی، محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) از افتتاح اولین نمایشگاه دائمی دستاوردها و آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار با حمایت این مؤسسه خبر داد و گفت: این نمایشگاه محلی مناسب و پایدار برای عرضه آثار نفیس قابل رقابت تولید شده از سوی بانوان سرپرست خانوار است که در ادامه سایر اقدامات و طرح‌های حمایتی طرح هم‌نمک همچون طرح هبه، همام و … صورت می‌گیرد.

مشهدی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های این طرح، توجه به کیفیت و رقابتی کردن محصولات تولیدی را رمز موفقیت آن جهت تولید ثروت از طریق مشاغل خانگی برای خانواده‌های کم برخوردار برشمرد.

وی با بیان نقش مهم سمن‌ها در ساماندهی و رونق مشاغل خانگی؛ توجه به اصالت و رسالت تولیدات را از دیگر ویژگی‌های این طرح ذکر کرد.

به گفته مشهدی بهره‌گیری از دانش و تجارب جهت تولید ثروت توسط مشاغل خانگی با استفاده از پیشران‌ها در قالب شرکت‌های کوچک‌تر خانگی و برندسازی به منظور افزایش ضریب نفوذ و ثبات در بازار از دیگر اهداف مهم هم‌نمک در برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر طرح هم‌نمک در پایان گفت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای حضور افراد صاحب نظر و اشخاص حقیقی و حقوقی برای حمایت از مشاغل خانگی بانوان سرپرست خانوار است.

یادآوری می‌شود، افتتاحیه نمایشگاه آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار در آستانه میلاد امام رضا(ع) روز جمعه ۲۰ خردادماه از ساعت ۱۷ در محل تهران، خیابان ولیعصر، بعد از بیمارستان دی، نبش کوچه نیلو پلاک یک برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.