• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

انتقاد تند پزشکیان از ممنوعیت ورود زنان به استادیوم/ نتیجه این رفتار رشد تتلوهاست

  • کد خبر : 2595
انتقاد تند پزشکیان از ممنوعیت ورود زنان به استادیوم/ نتیجه این رفتار رشد تتلوهاست
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اجازه ورود زنان به استادیوم را ندهیم رفتاری اشتباه است، بلیط فروشی کنیم بعد اجازه ندهیم وارد شوند و آن رفتار را با آنها کنیم با منطق سازگار نیست.

مسعود پزشکیان در مورد اینکه آیا ورود زنان به استادیوم ها غیرقانونی و غیر شرعی است اظهار کرد: شرع را باید از این عزیزان پرسید ولی من چیزی در شرع و قانون نمی بینم که اجازه ورود زنان به این مکان ها را ندهد. می توان  تمام ملاحظاتی را که آقایان مد نظر دارند در نظر گرفت و اجازه حضور داد. دلیلی ندارد ما برای حضور زنان در تمامی مکان های که می توانند حضور پیدا کنند ممانعت ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: به هر حال عده ای نمی خواهند در جامعه این اتفاق بیفتد و می خواهند تفکر و ذهن بسته خودشان را در جامعه تحمیل و اعمال کنند و این روش جز با نگاه و پیام اجتماعی قابل برگشت نیست یعنی جامعه باید صدای خودش را بلندتر از صدای آنها به گوش برساند آنها صدایشان را با برخورد با زنان به جامعه می رسانند و زنان نیز باید صدایشان را به گونه ای دیگر به گوش برسانند.

پزشکیان گفت: پیام این نوع رفتار با زنان این است که برای کنسرتی که تتلو برگزار می کند آن همه مشتری پیدا می شود این فرهنگ‌ و رفتار تتلو نیست که اینها را جذب می کند بلکه عناد در قبال رفتاری است که ما در اینجا با آنها داریم. وقتی ما آدم های خودمان را نمی پذیریم و با آنها عناد داریم عده ای به لج مشتری تفکر آدمی که از نظر محتوای فکری و یا پیام موسیقی چیزی برای گفتن ندارد می شوند و در واقع نتیجه رفتار ما رشد تتلوهاست.

 

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=2595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.