• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

دشمن نقطه کلیدی اتصال خانواده را هدف قرار داده است

  • کد خبر : 3446
دشمن نقطه کلیدی اتصال خانواده را هدف قرار داده است
معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: امروزه دشمن نقطه کلیدی اتصال خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش زنان دیپلماسی به نقل از  مهر حجت الاسلام رضا عزت زمانی شامگاه پنجشنبه در همایش «نعم العون» گفت: در انقلاب اسلامی شاهد ایستادگی‌ها، مجاهدت‌ها و صبوری‌ها بوده ایم.

وی با بیان اینکه استعدادهای الهی و انسانی به واسطه انقلاب اسلامی شکوفا شد، عنوان کرد: پیش از انقلاب دشمن بانوان را به دلیل زن بودنشان در خانه‌ها نگه می‌داشت.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: دشمن در تلاش بود زن را به عنوان کالایی بی فایده معرفی کند ولی انقلاب اسلامی به بانوان فرصت ظهور و بروز داد.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امکان حضور و نقش آفرینی اجتماعی را به زنان داد، گفت: این مهم در کنار تربیت فرزندان صالح، حفظ ارزش‌های اسلامی و استحکام خانواده امکان پذیر شد.

وی تصریح کرد: برخی افراد فکر می‌کردند که زن برای آنکه در اجتماع حضور داشته باشد باید از خانواده و محیط خانه جدا شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سنگر مجاهدت زنان متفاوت از دیگر عرصه‌ها است، مطرح کرد: شروع مجاهدت بانوان و تبلیغ دین از درون خانواده می‌باشد.

حجت الاسلام عزت زمانی به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن امروزه به دنبال به اسارت گرفتن زنان و به بیراهه بردن مردان است و نقطه کلیدی اتصال خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

وی با تاکید بر نقش آفرینی و حضور فعال بانوان در جبهه فرهنگی، اعلام کرد: همه بانوان باید مبلغ دین بوده و به اندازه توان باید در محیط پیرامون خود اثرگذاری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.