• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

چرا زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک‌های مادر و کودک را ندارند؟

  • کد خبر : 3034
چرا زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک‌های مادر و کودک را ندارند؟
ایلنا نوشت: مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت:‌ پارک‌های مادر و کودک کوچک و محله‌ای هستند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک‌ها وارد نشود تا به بچه‌های کوچک آسیب وارد نشود.

«مریم اردبیلی» مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بانوان حق ورود با دوچرخه به پارک‌های مادر و کودک را ندارند، اظهار داشت: برخی از پارک‌های بانوان ما پیست دوچرخه سواری دارد، اما پارک‌های مادر و کودک کوچک هستند و پارک‌های محله‌ای محسوب می‌شوند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک‌ها وارد نشود تا به بچه‌های کوچک آسیب وارد نشود.

او با اشاره به اینکه بوستان‌های ویژه بانوان پیست دوچرخه دارد، اضافه کرد: اما اگر محله‌ای داشته باشیم که بتوانیم دورتادور بخشی را به گونه‌ای ایجاد کنیم که امکان دوچرخه سواری وجود داشته باشد، این کار را انجام می‌دهیم.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در دوره جدید مدیریت شهری برنامه جدیدی برای پرسنل خانم شهرداری تهران در نظر گرفته شده است یا خیر؟ اظهار کرد: یک نیازسنجی از همکاران خانم به واسطه حضور و مطالباتی که دارند انجام شده است که مبنی بر توسعه فردی بانوان شهرداری تهران است. همچنین برای توسعه شغلی آن‌ها نیز یک برنامه ریزی آموزشی، کسب مهارتی و رویدادی انجام شده است.

اردبیلی در توضیح برنامه‌های توسعه فردی که برای بانوان شاغل در شهرداری تهران در نظر گرفته شده است، گفت: توسعه فردی یعنی مهارت‌ها، توانمندی‌ها و آموزش‌هایی که یک خانم به عنوان یک کارمند شاغل در شهرداری تهران یا مدیر بالقوه می‌تواند کسب کند تا در آینده در نقش مدیریتی از آن استفاده کند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران درباره ارتقا شغلی پرسنل خانم شهرداری تهران گفت: در این زمینه کمک می‌کنیم تا کسانی که این پتانسیل را کسب کردند مدارج بالاتر را طی کنند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.