• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

کارگاه آموزشی مهارتهای اساسی برای زنان زندانی آزاد شده

  • کد خبر : 2201
کارگاه آموزشی مهارتهای اساسی برای زنان زندانی آزاد شده
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و شغلی با رویکرد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت، پشتیبانی و آماده سازی زنان زندانی آزاد شده فاقد حمایت اجتماعی و خانوادگی بعد از آزادی در حال برگزاری است.

به گزارش زنان دیپلماسی مظفر الوندی افزود: این کارگاه ها بر اساس تفاهمنامه همکاری منعقد شده بین انجمن حمایت زندانیان مرکز و  مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج تهران انجام شده است.

وی هدف از برگزاری این کارگاهها را حمایت و بهبود وضعیت روحی زنان بند نسوان و ارتقا توانمندی ها و آماده سازی آنان برای زندگی بهتر پس از آزادی از زندان عنوان کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز اظهارداشت: این آموزشها پیرامون محورهای سلامت اخلاقی افراد و تاثیر آن بر سلامت خانواده و اجتماع و نیز اصول و آشنایی با راه های ایجاد کسب و کار برگزار شده است.

وی گفت: هماهنگی هایی هم از سوی مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج با سازمان بهزیستی صورت گرفته تا خدمات و حمایت های بهزیستی نیز شامل این افراد گردد.

الوندی افزود: علاوه بر خدمات آموزشی ارائه شده و اهداء سبدکالا؛ بسته های ویژه ای نیز در پایان دوره بنا بر نیازهای و نظرات کارشناسان مجموعه شامل کمک هزینه هایی برای اسکان و ایجاد اشتغال این افراد در نظر گرفته شده که به آنان اعطا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=2201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.