• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

از هنرمندان جهت همکاری در موضوعات زنان و خانواده حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 1996
از هنرمندان جهت همکاری در موضوعات زنان و خانواده حمایت می‌کنیم
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن دعوت از هنرمندان و سینماگران جهت همکاری در موضوعات ویژه زنان و خانواده، گفت: از طرح ها و آثار هنرمندان و سینماگران در این موضوعات استقبال می‌کنیم و حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

انسیه خزعلی،معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در مراسم اهدای جوایز معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده به برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی چهلمین جشنواره فیلم فجر که در تالار ایوان شمس برگزار شد، تجلیل از فیلمی که در آن پیوند پدر و دختر و کانون خانواده ناگسستنی جلوه گر شده را مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد که در دولت سیزدهم نقش سینما و رسانه در تحکیم بنیان خانواده و نمایش جایگاه واقعی زنان پررنگ تر شود.

به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهوری ضمن دعوت از هنرمندان و سینماگران جهت همکاری در موضوعات ویژه زنان و خانواده با این معاونت، گفت: از جمله این موضوعات می توان به نقش زنان در هشت سال مقاومت و دفاع مقدس، تلاش آنان در پشتیبانی از جبهه در سال های جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت(ع)، نقش ویژه زنان به عنوان مدافعان سلامت در سال های اخیر و همینطور تلاشی که در نگهداری و حراست از خانواده در کنار ایفای نقش هایی که نام برده شد و با محوریت نام مقدس زن انجام دادند و کسانی که توانستند جایگاه حقیقی زن را به نمایش در آورند و در کنار آن به نقش های چندگانه زن از جمله نقش مادری و فرزندپروری زنان توجه دهند.

خزعلی افزود: از طرح ها و آثار هنرمندان و سینماگران در این موضوعات استقبال می کنیم و حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

وی یادآور شد: فراخوانی از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همین عنوان منتشر خواهد شد.

در ادامه؛ داوران معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده روی صحنه آمدند و جایزه‌های این بخش به بهروز شعیبی برای کارگردانی فیلم بدون قرار قبلی و مریلا زارعی برای بازی در فیلم هناس اهدا شد. در ادامه این مراسم، بیانیه ای با تاکید بر حریم خانواده و عفت و پاکدامنی قرائت شد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.