• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

تغییر مکان بازی بعلت استقبال بی‌نظیر از افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان

  • کد خبر : 5205
تغییر مکان بازی بعلت استقبال بی‌نظیر از افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان

امین رامین : افتتاحیه جام جهانی فیفا با بازی استرالیا در مقابل ایرلند به ورزشگاه استرالیا منتقل شد. به نقل از چاینا، به دلیل تقاضای بی‌سابقه برای بلیت بازی افتتاحیه استرالیا در جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳  به مکان بزرگ‌تری منتقل شد. فیفا اعلام کرد که بازی استرالیا مقابل ایرلند در ۲۰ جولای از استادیوم […]

امین رامین :

افتتاحیه جام جهانی فیفا با بازی استرالیا در مقابل ایرلند به ورزشگاه استرالیا منتقل شد.

به نقل از چاینا، به دلیل تقاضای بی‌سابقه برای بلیت بازی افتتاحیه استرالیا در جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳  به مکان بزرگ‌تری منتقل شد.

فیفا اعلام کرد که بازی استرالیا مقابل ایرلند در ۲۰ جولای از استادیوم فوتبال سیدنی (SFS) به ورزشگاه استرالیا منتقل شده است.

به عنوان بزرگترین محل برگزاری مسابقات، استادیوم استرالیا می‌تواند حدود ۸۳ هزار تماشاگر را در خود جای دهد که تقریبا دو برابر ظرفیت استادیوم فوتبال سیدنی است که به تازگی بازسازی شده است.

این تعداد جمعیت، رکورد حضور در مسابقات جام جهانی زنان را به تنهایی به ثبت می‌رساند و رکورد ۳۶ هزار و ۱۰۹ تماشاگران خانگی “ماتیلداها” (لقب تیم ملی فوتبال زنان استرالیا) را خواهد شکست.

فاطما سامورا، دبیرکل فیفا گفت که این تصمیم بیش از ۱۰۰ هزار هوادار را قادر می‌سازد که در اولین بازی جام جهانی حضور داشته باشند، نیوزیلند مسابقات را در اوایل عصر همان روز در ادن پارک اوکلند مقابل نروژ افتتاح می‌کند.

بلیت‌هایی که قبلا برای افتتاحیه خریداری شده‌اند، معتبر خواهند بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=5205
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای تغییر مکان بازی بعلت استقبال بی‌نظیر از افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.