• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0

اولین حضور زنان وزنه‌بردار ایران در بازیهای پاراآسیایی

  • کد خبر : 5636
اولین حضور زنان وزنه‌بردار ایران در بازیهای پاراآسیایی

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور بانوان وزنه بردار در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار در این رویداد شرکت خواهند کرد. مژگان نصیری در گفت و گو با زنان دیپلماسی، اظهار کرد: بعد از مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور که بهمن سال گذشته زیر […]

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور بانوان وزنه بردار در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار در این رویداد شرکت خواهند کرد.

مژگان نصیری در گفت و گو با زنان دیپلماسی، اظهار کرد: بعد از مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور که بهمن سال گذشته زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد، ۴ نفر از بانوان وزنه‌بردار که بالاترین رکورد را به ثبت رسانده بودند با تایید کمیته فنی فدراسیون جانبازان و معلولین به اردوی آماده سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین دعوت شدند. این وزنه‌برداران زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد که پس از حضور در چند مرحله اردو، بهترین وزنه‌برداران که بالاترین رکورد را به ثبت رسانده باشند با نظر کادر فنی و ستاد بازیها برای هانگژو چین انتخاب خواهند شد.

وی از مهدیه محمدیان، زینب یعقوبی، زهرا آقایی و نیکو روزبهانی به عنوان ۴ وزنه‌بردار دعوت شده به اردوی آماده سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو نام برد و افزود: به جز این نفرات، وزنه‌برداران دیگری که بتوانند در اردوهای غیرمتمرکز رکورد مدنظر کادر فنی و ستاد بازیهای پاراآسیایی را به ثبت برسانند، شرایط حضورشان در تیم ملی فراهم خواهد شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان پیرامون این پرسش که آیا تا زمان اعزام به هانگژو برای بانوان وزنه‌بردار اردوی برون مرزی نیز پیش بینی شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز برگزاری اردوهای داخلی، برنامه دیگری برای بانوان وزنه‌بردار پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=5636
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای اولین حضور زنان وزنه‌بردار ایران در بازیهای پاراآسیایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.