• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

اولین نشست شبکه زنان جریان‌ساز ایران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 695
اولین نشست شبکه زنان جریان‌ساز ایران برگزار می‌شود
اولین نشست شبکه زنان جریان‌ساز ایران (هینا)، با هدف توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه زنان و خانواده و استفاده از ظرفیت نخبگان و دلسوزان این عرصه، برگزار می‌شود.

به گزارش زنان دیپلماسی، لزوم شبکه‌سازی از نیروهای متعهد، متخصص و دغدغه‌مند در حوزه زنان و خانواده و تلاش برای ایجاد یک شبکه مردمی منسجم و مانا که بتواند با نگاه فراگیر و بدور از دسته‌بندی‌های سلیقه‌ای، مشکلات واقعی این حوزه را شناسایی کند و با تمام توان در ایجاد بستر مناسب برای رفع این زخم‌های کهنه بکوشد، هینا را بر آن داشت تا آستین همت بالازند و دست یاری تمام دلسوزان را بفشارد.
شبکه زنان جریان‌ساز ایران، با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار، در این نشست ضمن ارائه برنامه‌ها و کارگروه‌های خود در زمینه مردمی‌سازی فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده، بر لزوم ایجاد یک جریان هدفمند و اثرگذار ، با رویکردی مردمی و تعاملی از طیف‌های گوناگون در چهارچوب جمهوری اسلامی، تأکید و تلاش خود را آغاز می‌کند.
در اولین نشست «هینا» علاوه بر معرفی برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو، میهمانان مختلفی از فعالین عرصه زن و خانواده از تهران و شهرستان‌ها حضور دارند که از میان ایشان می‌توان به دکتر مریم اردبیلی، دکتر ولی‌مراد، دکتر فرهمندپور و … اشاره کرد.
این نشست ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز جمعه ۱۴ آبان‌ماه در سالن آمفی‌تأتر ارسباران واقع در خیابان ارسباران نبش کوچه دانش برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.