• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
خانم بازیگر حاضر در جشنواره ونیز :

این‌قدر نقش آدم‌های بدبخت و خاک بر سر را به ما زنان ندهید، زنان ایرانی مدرن و قوی هستند

  • کد خبر : 4278
این‌قدر نقش آدم‌های بدبخت و خاک بر سر را به ما زنان ندهید، زنان ایرانی مدرن و قوی هستند

به گزارش زنان دیپلماسی، روزنامه کیهان نوشت: بازیگر زن ایرانی حاضر در جشنواره فیلم ونیز از اعطای نقش کلیشه‌ای افراد بدبخت به بازیگران زن ایرانی در فیلم‌های غربی انتقاد کرد و گفت: زنان ایرانی از مدرن‌ترین و قوی‌ترین زنان دنیا هستند؛ این‌قدر نقش شرقی خاک‌برسر به ما ندهید! مینا کاوانی بازیگر یکی از فیلم‌های ایرانی […]

به گزارش زنان دیپلماسی، روزنامه کیهان نوشت:

بازیگر زن ایرانی حاضر در جشنواره فیلم ونیز از اعطای نقش کلیشه‌ای افراد بدبخت به بازیگران زن ایرانی در فیلم‌های غربی انتقاد کرد و گفت: زنان ایرانی از مدرن‌ترین و قوی‌ترین زنان دنیا هستند؛ این‌قدر نقش شرقی خاک‌برسر به ما ندهید!

مینا کاوانی بازیگر یکی از فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره ونیز در نشستی خبری با رسانه‌ها توضیح داد: «این واقعیت تلخ وجود دارد و من باید باهاش بجنگم که این‌قدر ما بازیگران زن ایرانی را در یک دسته‌بندی قرار ندهید؛ که ما شرقی بدبخت خاک بر سر نباشیم. چون برای من، زنان ایرانی از قوی‌ترین زنان دنیا هستند.

وقتی دختران ایرانی را می‌بینم از مدرن و باهوش بودن‌شان لذت می‌برم. من بچه که بودم با فیلم‌های برگمان و ویسکونتی و هیچکاک عاشق بازیگری شدم و به اینجا آمدم چون می‌خواستم در آزادی کار کنم اما هنوز بعد از ۱۲ سال باید بگویم این‌قدر من را محدود نقش‌های بدبخت نکنید و به من نقشی بدهید که بتوانم خودم را در پرسوناژ و فیلم‌نامه غرق کنم.»

 

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.