• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

این گروه از زنان عیدی می‌گیرند

  • کد خبر : 2403
این گروه از زنان عیدی می‌گیرند
مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان زن سرپرست خانوار از مبلغ عیدی به همراه مزایای حمایت از خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش زنان دیپلماسی به نقل از ایرنا، هیات وزیران ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ با تعیین ۱۶ میلیون ریال به‌عنوان پاداش پایان سال ۱۴۰۰ کارکنان و بازنشستگان دولت، مقرر کرد مبلغ ۴ میلیون ریال برای همسر و برای هر فرزند تحت تکفل نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به عنوان کمک‌هزینه خانواده‌ پرداخت شود.

به مشمولان این تصویب‌نامه که براساس قوانین و مقررات مربوط از کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد برخوردار هستند، علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه، در راستای حمایت از خانواده و سیاست‌های کلی خانواده در چارچوب اعتبارات قانونی به کارکنان متاهل مشمول کمک‌هزینه عائله‌مندی و حق اولاد ۴۰۰ هزارتومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل هم۱۵۰ هزار تومان پرداخت شد.

سازمان تامین اجتماعی نیز هرساله میزان عیدی تعیین شده از سوی هیات وزیران را به مستمری بگیران تحت پوشش خود پرداخت می‌کند که امسال نیز مبلغ تعیین شده برای حدود چهار میلیون مستمری بگیر تخصیص داده شد و طی ۲ روز کاری در ۷ و ۸ اسفند ماه به این افراد پرداخت کرد که البته مزایای حمایت از خانواده (عائله‌مندی و اولاد) برای افراد دارای شرایط براساس ضوابط مقرر، نیز به حساب آنان واریز شد.

به همین منظور ناهید حیدری مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هیات وزیران در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ با تعیین ۱۶ میلیون ریال به‌عنوان پاداش پایان سال ۱۴۰۰ کارکنان دولت و مستمری بگیران، مقرر کرد به مشمولان این تصویب‌نامه که براساس قوانین و مقررات مربوط از کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد برخوردار هستند، علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه، در راستای حمایت از خانواده و سیاست‌های کلی خانواده در چارچوب اعتبارات قانونی به کارکنان متاهل مشمول کمک‌هزینه عائله‌مندی ۴۰۰ هزارتومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل هم۱۵۰هزار تومان هزینه حق اولاد پرداخت کند.

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس آمارهای موجود اکنون حدود ۴ میلیون مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است که به همین دلیل در ۲۷ بهمن سال جاری و براساس تصویب نامه هیات وزیران، مبلغ عیدی این افراد ابلاغ شد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=2403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.