• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
امام جمعه موقت اصفهان:

بانوان در پیشرفت و توسعه کشور در دوران انقلاب تأثیر زیادی داشتند

  • کد خبر : 4491
بانوان در پیشرفت و توسعه کشور در دوران انقلاب تأثیر زیادی داشتند
امام جمعه موقت اصفهان گفت: بانوان در توسعه و پیشرفت کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأثیر بسزایی داشته‌اند.

به گزارش زنان دیپلماسی به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن دعوت همه مسلمانان و به ویژه نمازگزاران حاضر در نماز جمعه اصفهان به تقوا اظهار داشت: انسان دشمنی به نام شیطان دارد و مبادا از این موجود غفلت شود، شیطان قسم خورده به عزت الهی و پای قسم خود ایستاده است که همه انسان‌ها و فرزندان آدم را فریب دهد.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های شایسته و مؤمن بیشتر مورد هدف شیطان هستند، اضافه کرد: کافران و افرادی که راه شیطانی را دنبال می‌کنند نیازی به فریب دادن ندارند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه شیطان تنها از طریق فحشاء و منکر وارد نمی‌شود و فراخور حال یک فرد فعالیت می‌کند، ادامه داد: گاهی شیطان از طریق ارزش‌ها و آموزه‌های دینی وارد شده، آنها را تغییر و انسان را فریب می‌دهد. طبق یک روایت، شیاطین اطراف مؤمنان بیشتر هجوم می‌آوردند و امید است خداوند همه ما را از مکر شیاطین حفظ کند.

در دوران انقلاب پس‌رفت نداشته ایم

وی با اشاره به اینکه بانوان در توسعه و پیشرفت کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأثیر بسزایی داشته‌اند، ابراز داشت: کشور با سرعت رو به پیشرفت است، قبول داریم فراز و نشیب‌هایی در جامعه وجود دارد اما در عرصه‌های مختلف، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب پس‌رفت ندارد.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه امروز عفاف و حجاب زنان در ایران از سوی دشمن در معرض تهدید است، اضافه کرد: ایران رتبه اول دنیا در برابری تحصیل زن و مرد را دارا است و همواره به برابری خدمات در کشور توجه شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان با بیان واقعیت‌ها جهاد تبیین را به خوبی معنا کردند، افزود: ایشان در جریان فعالیت‌های کشور است و دستاوردهای انقلاب نظیر پیشرفت پژوهشکده رویان در سلول‌های بنیادی و شبیه‌سازی حیوانات زنده را از نزدیک مشاهده می‌کند. ایران علی‌رغم همه سنگ‌اندازی‌های دشمن، به رتبه‌های بالایی رسیده است‌.

امام جمعه موقت اصفهان تولید و پرتاب ماهواره به فضا، ساخت ربات‌های انسان‌نما و ساخت تجهیزات پیچیده موشکی و پهپادی را از دستاوردهای انقلاب دانست و اضافه کرد: برخی اعتقاد داشتند این تجهیزات فتوشاپ است، اما اکنون می‌گویند پهپادهای ایران بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در دستیابی به انرژی هسته‌ای با حضور جوانان روشن‌فکر و متدین اظهار داشت: ما دنبال بمب هسته‌ای نیستم اما باور داریم که صنعت هسته‌ای کارایی زیادی در عرصه‌های مختلف دارد و دشمنان نمی‌خواهند ما به اینجا برسیم و به قدری شبهه‌افکنی می‌کنند که برخی درون کشور فریب آنها را می‌خوردند.

حجت‌الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با فرمایشات خود روح امید را در جامعه می‌دمد و چشم‌انداز جامعه را روشن می‌کند، تصریح کرد: این در حالی است که عده‌ای فریب خورده حتی در داخل کشور آیه یأس می‌خوانند.

وی ادامه داد: سال ۱۳۸۲ نامه‌ای به مجلسی‌ها نوشته شد که اگر شما تسلیم نشوید، کار تمام است، اما ما در مقابل آمریکا ایستادیم، باز هم می‌ایستیم و خواهیم ایستاد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.