• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

بانوان شهیده و رزمندگان زن سرافرازانه تاریخ سازی کردند

  • کد خبر : 8298
بانوان شهیده و رزمندگان زن سرافرازانه تاریخ سازی کردند

رشت- مسوول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: بانوان شهیده و رزمندگان زن سرافرازانه تاریخ سازی کردند. طاهره عاشوریان صبح چهارشنبه در نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در اداره آب و فاضلاب شهر سد بیجار، با اشاره به برگزاری اجلاسیه ویژه زنان در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: […]

رشت- مسوول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: بانوان شهیده و رزمندگان زن سرافرازانه تاریخ سازی کردند.

طاهره عاشوریان صبح چهارشنبه در نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در اداره آب و فاضلاب شهر سد بیجار، با اشاره به برگزاری اجلاسیه ویژه زنان در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: زنان از جمله عناصر مؤثری بوده که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأثیرگذار بودند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش فردی و اجتماعی زنان افزود: زنان اگر در سنگر جهاد و معنویت حضوری فعال و اثرگذار داشتند در سنگر مادری و همسری نیز به عنوان مهمترین عنصر مسؤولیت اجتماعی خود دانسته و نقش آفرین بودند.

عاشوریان با اشاره به نقش آفرینی حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا و واقعه کربلا گفت: شهدای زن و زنان رزمنده و جانباز گیلانی با جهان بینی و تاسی از مکتب زینب (س) نقش آفرینی کرده و امروز وظیفه ما الگو سازی آن عزیزان به نسل جوانان است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زنان، مردانه‌ترین میدان‌ها را فتح کردند، تصریح کرد: بانوان شهیده و رزمندگان زن، سر افرازانه تاریخ سازی کردند و گیلان نیز ۴٩ شهید و ٣٢٠ زن رزمنده و ۶٩ بانوی جانباز را به خود اختصاص دادند.

عاشوریان با بیان اینکه دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان همه ادارات و دستگاه‌ها و مدیران توجیهات لازم و مشارکت لازم دارند لذا امور بانوان دستگاه‌ها نیز نقش آفرینی کنند، گفت: شایسته است مسئولین امور بانوان دستگاه‌ها برنامه‌های ویژه ای در راستای اجلاسیه شهدای زن و کمیته زن و دفاع مقدس استان ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=8298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.