• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

بانوان قزوینی در پنج سال گذشته ۲ هزار و ۷۲ نشان کسب کردند

  • کد خبر : 1807

عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: استان قزوین در رشته های مختلف ورزشی از استعداد و توانمندی های زیادی برخوردار بوده و در عین حال نیز بانوان ورزشکار آن نیز همواره در رقابت های ملی و بین المللی خوش درخشیده اند. وی اضافه کرد: تهمینه کربلایی صادقی در رشته […]

عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: استان قزوین در رشته های مختلف ورزشی از استعداد و توانمندی های زیادی برخوردار بوده و در عین حال نیز بانوان ورزشکار آن نیز همواره در رقابت های ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
وی اضافه کرد: تهمینه کربلایی صادقی در رشته پنجاک سیلات، مژگان خدادادی در رشته بسکتبال، فاطمه اعتدادی و بهناز طاهرخانی در فوتبال، لیلا برجعلی در کاراته، سمیرا جلیلوند در گلبال، فاطمه صفرپور در تکواندو، عطیه شهسواری، مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده در هندبال و فردخت علیمی در تنیس تنها نمونه ای از بانوان قهرمان شایسته این استان هستند.
علایی مقدم اضافه کرد: در پنج سال گذشته ۱۰۲ بانوی قزوینی در سایه توانمندی و استعدادهای خود به عضویت تیم های ملی درآمده و نقش موثری نیز در موفقیت های تیم های ملی ایران ایفا کرده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: با توجه به این توانمندی ها، رسالت اداره کل ورزش و جوانان در حمایت از این استعدادها و فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی آنها بسیار سنگین تر از گذشته است.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اضافه کرد: در این هفته برنامه های ویژه ای در تمامی رشته های ورزشی استان برای فعال سازی ظرفیت و استعدادهای ورزشکاران، به خصوص بانوان ورزشکار استان با همکاری هیات های ورزشی تدارک دیده شده است.
علایی مقدم تصریح کرد: امیدواریم با توجه به درخشش بانوان ورزشکار استان، شاهد حمایت‌ و همراهی‌ دستگاه های اجرایی از آنان باشیم و بتوانیم شرایط رشد و تعالی ورزش قزوین را به ویژه در بخش بانوان بیش از پیش فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.