• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

بسامی: هنر تیمِ جدید، ایجاد انگیزه در بین دختران وزنه‌بردار است

  • کد خبر : 4089
بسامی: هنر تیمِ جدید، ایجاد انگیزه در بین دختران وزنه‌بردار است

پوپک بسامی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار زنان دیپلماسی با بیان اینکه مشکلات چند سال پیش به مانعی برای موفقیت من در رشته وزنه‌برداری تبدیل شده بود، اظهار داشت: ابتدای سال ۱۴۰۰ در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان عملکرد خوبی نداشتم و حتی نتوانستم رکوردی را به نام خود ثبت کنم. بعد از آن […]

پوپک بسامی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار زنان دیپلماسی با بیان اینکه مشکلات چند سال پیش به مانعی برای موفقیت من در رشته وزنه‌برداری تبدیل شده بود، اظهار داشت: ابتدای سال ۱۴۰۰ در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان عملکرد خوبی نداشتم و حتی نتوانستم رکوردی را به نام خود ثبت کنم. بعد از آن نیز اتفاقات خیلی بدی برایم رخ داد و شغلم را نیز از دست دادم. این موجب شد تا انگیزه زیادی برای تمرین نداشته باشم. با این وجود کادر فنی جدید من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و با وجود یک ماه تمرین توانستم مدال برنز را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورم. شاید اگر تمرین بیشتری داشتم رنگ مدال من بهتر می‌شد. تلاش دارم با تمرین منظم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

وی ادامه داد: در زمان مدیریت قبلی، حرف‌هایم را مطرح کردم و اکنون نیز حرفی ندارم که بعد از رفتن علی مرادی بگویم. من از طریق رسانه گلایه خود را به گوش رئیس پیشین فدراسیون رساندم. اکنون تیم جدید در مدیریت فدراسیون مستقر شده و حمایت خوبی از دختران ورزشکار دارد. قهرمانانی که اکنون در راس مدیریت فدراسیون و امور تیم ملی هستند امید و انگیزه زیادی به دختران می‌دهند و این یکی از مهمترین عوامل موفقیت آنان است. حتی در بخش فنی کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی نکات بسیار خوبی به دختران ایرانی توصیه کرد و این نکات از طریق سرمربی تیم وزنه‌برداری زنان به ورزشکاران انتقال داده شد. باقری، پدرانه در کنار تیم وزنه‌برداری زنان هست.

بسامی: هنر تیمِ جدید، ایجاد انگیزه در بین دختران وزنه‌بردار است

دارنده مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی این را هم عنوان کرد: وزنه‌برداری زنان ایران نوپا است و فعالیت آن از پنج سال هم نمی‌گذرد. اگر یک مربی با دانش خارجی برای مدتی هدایت تیم را بر عهده بگیرد بسیار مفید خواهد بود. مسوولان فدراسیون به فکر استخدام مربی خارجی هستند و برای این کار نیز برنامه دارند.

بسامی در خصوص کوتاه کردن موهای سرش پیش از وزن‌کشی در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: صبح قبل از مسابقه وزنم دقیق بود اما ۲ ساعت پیش از وزن‌کشی متوجه شدم ۲۵۰ گرم اضافه وزن دارم. با ورزش این اضافه وزن را به ۱۳۰ گرم رساندم اما نبود سونا، کارم را با مشکل مواجه کرد. لذا به مربی پیشنهاد کوتاه کردن موهایم را دادم و این به عنوان آخرین راهکارم بود. اگر این کار را نمی‌کردم از مسابقه حذف می‌شدم.

پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم این دسته قرار گرفت. او در حرکات دوضرب نیز توانست وزنه ۹۴ کیلوگرمی را مهار کند و با مجموع ۱۶۵ کیلوگرم در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و مدال برنز این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

بسامی: هنر تیمِ جدید، ایجاد انگیزه در بین دختران وزنه‌بردار است

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4089
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بسامی: هنر تیمِ جدید، ایجاد انگیزه در بین دختران وزنه‌بردار است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.