• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

تروریسم حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده است

  • کد خبر : 8634
تروریسم حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه تروریسم حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده است، گفت: بر اساس آمار ۶۰ درصد زنان آمریکایی تحت آزار جنسیتی قرار گرفته‌اند. انسیه خزعلی در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: تروریسم آمریکایی و […]

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه تروریسم حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده است، گفت: بر اساس آمار ۶۰ درصد زنان آمریکایی تحت آزار جنسیتی قرار گرفته‌اند.

انسیه خزعلی در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: تروریسم آمریکایی و صهیونیستی از هم جدا نیست و مردم آمریکا هم از این قاعده مستثنی نیستند و بسیاری از آنها قربانی خشونت و سیاست‌های غلط دولت خود هستند.

وی افزود: در عراق نیز سلاح‌هایی با اورانیوم ضعیف شده علیه مردم این کشور توسط آمریکایی‌ها استفاده شده و موجب گسترش سرطان در این کشور گردید همچنین ۵۰۰ هزار کودک در عراق به واسطه تحریم‌ها جان خود را از دست داده‌اند که این وضعیت در ایران نیز وجود دارد و بیماران بیگناه به دلیل تحریم‌های ظالمانه با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بر اساس آمار ۶۰ درصد زنان آمریکایی تحت آزار جنسیتی قرار گرفته‌اند و ۸۹ درصد زنان آمریکایی ترس از آزار جنسی را یکی از بزرگترین معضلات خود می‌دانند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=8634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.