• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

تصویب بیمه ناباروری در دولت جدید/ پیگیر بیمه خبرنگاران هستیم

  • کد خبر : 1189
تصویب بیمه ناباروری در دولت جدید/ پیگیر بیمه خبرنگاران هستیم
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بیمه ناباروری مصوب شده و در این دولت تصویب شده و در صورت مغایرت اطلاع دهید تا پیگیری شود.

به گزارش برنا؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نهم دی‌ماه، در نشست با اقشار مختلف جامعه بانوان در سالن همایش بیداری جامعه الزهراء(سلام‌الله‌علیها) ضمن آرزوی ارتقای حوزه بانوان و گرامیداشت ایام پیشرو اظهار کرد: در استان قم بدلیل مهاجرت پذیر بودن آسیب پذیری خانواده‌ بیشتر است.

وی در رابطه با مشکلات مسکن گفت: اگر بودجه کشور اجازه دهد امیدواریم بتوانیم قدم‌هایی را در این زمینه برداریم هرچند دولت تصمیم ندارد سبب تورم شود.

وی با اشاره به بحث نشاط اجتماعی بانوان عنوان کرد: بحث نشاط بانوان، زنان و مادران مبحث گسترده‌ای است که نیاز به پیگیری ویژه دارد.

وی با بیان اینکه بحث بیمه خبرنگار انجام شدنی است تاکید کرد: دولت سیزدهم برای بیمه رسانه پیگیری‌های لازم را خواهد داشت چون شرایطش وجود دارد.

خزعلی با اشاره به مبحث دورکاری بانوان شاغل گفت: مشاغلی که امکانش باشد و ادارات همکاری لازم را با آن‌ها ندارند را به ما معرفی کنید.

وی گفت: بیمه ناباروری مصوب شده و در این دولت تصویب شده و در صورت مغایرت اطلاع دهید تا پیگیری شود.

خزعلی در رابطه با حوزه کارآفرینی بیان کرد: تلاش دولت تسریع و تسهیل موانع است البته وعده نمی‌دهیم ولی به جد پیگیر هستیم. چون کارآفرینی در اولویت دولت سیزدهم است تا تقویت‌های کارآفرینی به حداکثر برسد.

وی با اشاره به تاکید رهبری به بی‌بدیل بودن نقش بانوان تصریح کرد: در ایران زنان توانمندی در عرصه‌های مختلف چه در مشاغل خانگی، چه در مباحث مشاغل رسانه و مشاغل کارمندی داریم که امید است بتوانیم در راستای توقعات به حق شما قدم برداریم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.