• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

تعجب ناظران از نامه مجمع نمایندگان خراسان

  • کد خبر : 2569
تعجب ناظران از نامه مجمع نمایندگان خراسان
ظاهرا تنها کسانی باید پاسخگوی تشویش اذهان عمومی باشند که سهمی در گروه های قدرت ندارند.

به گزارش زنان دیپلماسی، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

<نامه مجمع نمایندگان خراسان در حمایت از سیداحمد علم‌الهدی به عنوان امام جمعه مشهد، کنجکاوی‌ها را برانگیخته و ناظران را با این سؤال مواجه کرده که آیا مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده؟

نسبت دادن ماجرای پاشیدن اسپری فلفل به صورت زنانی که می‌خواستند وارد ورزشگاه مشهد برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و لبنان شوند به خواست و نظر سیداحمد علم‌الهدی که عده‌ای آن را تبلیغ می‌کنند از یکطرف و مخالف‌خوانی خلیل موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد که در یکسال اخیر به جرگه مخالفین علم‌الهدی پیوسته از طرف دیگر، به عنوان دلایل نگارش نامه مجمع نمایندگان مطرح می‌شوند.

خلیل موحدی که قبلاً از طرفداران علم‌الهدی و از مخالفین سرسخت حسن روحانی در مشهد بود، از یکسال قبل مخالف‌خوانی با علم‌الهدی را آغاز کرد و در انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ به اتهام عدم التزام به ولایت فقیه رد صلاحیت شد.>

در هیاهوی اظهاراتی که منجر به تشنج در جامعه می شود ٬ ظاهرا تنها کسانی باید پاسخگوی تشویش اذهان عمومی باشند که سهمی در گروه ها ی قدرت ندارند و مادامیکه افراد در دایره قدرت قرار می گیرند ٬ هرچه قدر هم که اظهارات آنان زمینه هتک حرمت به انسانهای دیگر شود و یا  جان کسانی را  به خطر اندازد  ٬ می شود براحتی از آن عبور کرد و بعضا دیگران را مقصر جلوه داد. و صدایی هم از هیچ مجمعی نشنید.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=2569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.