• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

توضیحات گلاره ناظمی در رابطه باحاشیه های بازی در برف لیگ بانوان

  • کد خبر : 5087
توضیحات  گلاره ناظمی در رابطه باحاشیه های  بازی در برف لیگ بانوان
نباید بر اساس قسمت‌هایی از فیلم بازی که منتشر شده قضاوت کنیم.

امین رامین: حاشیه های انتشار یافته در رابطه با مسابقات فوتبال زنان در شرایط بدجوی و نامناسب بودن وضعیت زمین موجب شد تا گلاره ناظمی مسئول مسابقات فوتبال بانوان  تو ضیحاتی در رابطه با شرایط بازی و  وضعیت مکان بازی توضیحاتی را ارائه کند.

این مقام مسئول  گفت: افیلم منتشرشده تنها مربوط به زمانی است که بارش برف زیاد شد و بعد از آن داور بازی را متوقف کرد.دامه بازی باتری زارع سنندج و سپاهان اصفهان با تشخیص داور صورت پذیرفت.

به گزارش زنان دیپلماسی، گلاره ناظمی در مورد برگزاری مسابقه باتری زارع سنندج  و سپاهان اصفهان در لیگ برتر بانوان اظهار کرد: .: با توجه به شرایط جوی، بازی متوقف شد و گروهی فوری مشغول پاکسازی زمین شد تا خط‌ کشی‌ها معلوم شود. البته به دلیل کمبود نیرو، عملیات پاکسازی زمین با تاخیر انجام شد .زمانی که شرایط جوی به این شکل پیش می‌رود نه ما، نه میزبان و نه هیچ یک از عوامل مسابقه مقصر هستند. زمان شروع برف و باران به هر جهت تصمیم بر این می‌شود که خط‌ها کاملا نمایان شود.

گلاره ناظمی داور باسابقه کشورمان  در رابطه با فیلم  منتشر شده اظهار کرد:نباید بر اساس قسمت‌هایی از فیلم بازی که منتشر شده قضاوت کنیم. داور مسابقه، بازی را متوقف کرده و زمین را پاک و شرایط را مهیا می‌کند اما مجدد برف در نیمه بازی شروع به باریدن می‌کند و این اتفاق دوباره رقم می‌خوردبا این حال  برخلاف انتشار تقطیع‌شده فیلم بازی، زمین مسابقه در اکثر دقایق مهیای مسابقه بود و دو تیم مشغول به بازی بودند. ادامه بازی نیز با تشخیص داور مسابقه صورت پذیرفت.

ناظمی تصریح کرد: سازمان‌لیگ منتظر گزارش ناظر بازی است تا دیگر زوایای این بازی را بررسی کند.

 

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=5087
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات گلاره ناظمی در رابطه باحاشیه های بازی در برف لیگ بانوان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.