• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

تیم‌ ملی والیبال نشسته زنان ایران با آمریکا در پیکارهای جهانی هم‌گروه شد

  • کد خبر : 4435
تیم‌ ملی والیبال نشسته زنان ایران با آمریکا در پیکارهای جهانی هم‌گروه شد

به گزارش زنان دیپلماسی، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان از روز چهارم تا یازدهم نوامبر (۱۳ تا ۲۰ آبان) در ۲ بخش زنان و مردان به میزبانی کشور بوسنی برگزار خواهد شد. تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان این دوره از مسابقات سهمیه مستقیم حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد. تیم ملی والیبال […]

به گزارش زنان دیپلماسی، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان از روز چهارم تا یازدهم نوامبر (۱۳ تا ۲۰ آبان) در ۲ بخش زنان و مردان به میزبانی کشور بوسنی برگزار خواهد شد. تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان این دوره از مسابقات سهمیه مستقیم حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های عراق، قزاقستان و کرواسی همگروه است. شاگردان هادی رضایی در نخستین دیدار، روز سیزدهم آبان‌ به مصاف عراق خواهند رفت.

با اعلام فدراسیون جهانی، تغییراتی در گروه‌بندی مسابقات والیبال نشسته زنان ایجاد شده است. این فدراسیون در نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی گروه‌بندی جدید تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را اعلام کرد.

طبق اعلام فدراسیون جانبازان و معلولین تیم والیبال نشسته زنان ایران در گروه B مسابقات جهانی با تیم‌های آمریکا، اسلونی و کانادا هم‌گروه است.

هدایت تیم والیبال نشسته زنان ایران بر عهده مریم ایرانمنش است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4435
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای تیم‌ ملی والیبال نشسته زنان ایران با آمریکا در پیکارهای جهانی هم‌گروه شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.