• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام را تقویت می‌کند

  • کد خبر : 8101
حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام را تقویت می‌کند

ارومیه – فرماندار اشنویه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند. سیدعلی ترابی ظهر دوشنبه در همایش زنان تمدن ساز با محوریت انتخابات تیرماه اظهار کرد: به طور قطع مهمترین رخداد سیاسی فعلی، انتخابات ۸ تیر است که در آینده کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت. وی با […]

ارومیه – فرماندار اشنویه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

سیدعلی ترابی ظهر دوشنبه در همایش زنان تمدن ساز با محوریت انتخابات تیرماه اظهار کرد: به طور قطع مهمترین رخداد سیاسی فعلی، انتخابات ۸ تیر است که در آینده کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه زنان نقش اساسی و اثرگذاری در اطلاع‌رسانی، برگزاری انتخابات و حضور در انتخابات دارند، ادامه داد: بانوان در دفاع از رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسم و اجتماعات سیاسی، مذهبی و ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند.

ترابی با تاکید بر مهم بودن انتخابات پیش رو افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مساله انتخابات است رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

فرماندار اشنویه گفت: انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و و نظام است که باید همه بانوان، جوانان و نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی به سهم خود در آن مشارکت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=8101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.