• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 3424
دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود
دانشکده زنان و خانواده براساس تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این دانشگاه تاسیس می‌شود.

به گزارش زنان دیپلماسی، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به امضای سید محمد مقیمی رییس دانشگاه و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور رسید.

مشارکت در راه‌اندازی دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران، تعریف طرح های کاربردی و توسعه‌ای با محوریت قراردادهای پژوهش کاربردی، حمایت از ظرفیت‌های پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان دانشگاه تهران جهت طرح های کاربردی و فراهم کردن امکان بهره‌برداری از مراکز و تجهیزات آموزشی و پژوهشی، مؤسسات و آزمایشگاه‌ها و استفاده از منابع علمی و کتابخانه‌های متعلق به طرفین ازجمله محورهای همکاری مشترک دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.

هم‌افزایی در توسعه دوره‌های آموزشی مهارت محور، همکاری و مشارکت در برگزاری دوره‌های کارآموزی، نشست‌های تخصصی و همایش‌های علمی؛ اجرای طرح‌های ارزش‌آفرین در راستای جوانی جمعیت، استفاده از ظرفیت فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی با موضوعات مرتبط با پژوهش‌های مورد نیاز معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ایجاد بانک اطلاعاتی مسایل، مشکلات و توانمندی‌های زنان فارغ‌التحصیل دانشگاهی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود

مقیمی رییس دانشگاه تهران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری با ابراز امیدواری نسبت به آغاز فعالیت مشترک مرکز مطالعات زنان و خانواده این دانشگاه با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: یکی از زمینه‌هایی که مورد دغدغه طرفین بوده و امیدواریم به نتایج خوبی برسد، تأسیس دانشکده زنان و خانواده دانشگاه تهران با حمایت این معاونت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز با بیان اینکه مسایل زنان جزو مسایل درجه یک کشور است، اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای زنان در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، انتظار می‌رود در مدیریت‌ها استفاده بهتری از آنها شود.

فاطمه یزدیان رییس مرکز مطالعات زنان خانواده دانشگاه تهران هم در این مراسم از ایجاد کارگروه تدوین رشته‌ها و محتوای آموزشی دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران در آینده نزدیک خبر داد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.