• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
معاون امور زنان رئیسی:

دختر ایرانی نه آن دختر عنکبوتی است که غرق در منجلاب ناپاکی‌ها است

  • کد خبر : 3269
دختر ایرانی نه آن دختر عنکبوتی است که غرق در منجلاب ناپاکی‌ها است
خزعلی گفت: دختر ایرانی نه آن دختر عنکبوتی است که غرق در منجلاب نا پاکی‌ها است بلکه نمونه صداقت، پاکی و عفت است.

به گزارش زنان دیپلماسی- انسیه خزعلی در جشن بزرگ دختران آفتاب که به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد اظهار داشت: روز دختر در حقیقت یادآور مجاهدت‌ها و مقاومت‌های زنان اهل بیت (ع) در طول تاریخ اسلام است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به شخصیت حضرت خدیجه کبری (س) وی را به عنوان مجاهد و فعال در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی و فرهنگی معرفی کرد و ابراز داشت: حضرت زینب (س) نیز به عنوان مدیری مدبر در عرصه تبلیغ نهضت حسینی و قیام سید الشهدا (ع) فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) در جهاد علمی حضور فعالی داشت بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) با بصیرت دینی خود از سوی موسی بن جعفر (ع) تعبیر فداها ابوها را به خود اختصاص داد و این در حالی است که پیامبر اسلام این تعبیر را برای دخترش حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند.

خزعلی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) در خصوص جایگاه حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: امام هشتم فرمودند که هر کسی خواهرم فاطمه را در قم زیارت کند من را زیارت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان هویت زنان و دختران را هدف قرار دادند عنوان داشت: دشمنان که خانه‌هایشان از تار عنکبوت است بنا دارند با طرح‌های عنکبوتی خود سرمایه‌های معنوی خانواده‌ها در جامعه اسلامی را هدف قرار دهند اما کور خوانده‌اند.

وی ادامه داد: دختران ما، مجاهدان ما و پشتیبانان مجاهدان ما استوار، مقاوم، صبور و محکم ایستاده‌اند تا نشان دهند دختر ایرانی با عفاف، تقوا، متانت، عقل و درایتش و با نگرش صحیح، بینش الهی و کنش فعال و خستگی ناپذیرش نمونه اعلای یک زن متعالی را به جامعه جهانی ارائه خواهد داد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تأکید کرد: دختر ایرانی نه آن دختر عنکبوتی است که غرق در منجلاب نا پاکی‌ها است بلکه نمونه صداقت، پاکی و عفت است که در مرزهای دانش، کار و فعالیت بی نظیر و یکتا است.

خزعلی با بیان اینکه دختران به خود می بالند که پیروان امام راحل و مقام معظم رهبری هستند افزود: ما در سالگرد ارتحال امام با ایشان پیمان می‌بندیم که در این مسیر پیرو اهل بیت عصمت و طهارت در همه عرصه‌های خانوادگی، فردی و اجتماعی باشیم.

 

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.