• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

در سوگ دخترى از دختران ايران زمين مهسا امينى

  • کد خبر : 4353
در سوگ دخترى از دختران ايران زمين مهسا امينى

اينكه تا آرامش نسبى حاكم مى شود ، با بى تدبيرى مسئولان امور ، فضا متشنج مى شود نبايد پديده ى اتفاقى فرض شود . منجمله نحوه بگير و به بند هاى اخير د رابطه با ناقضان قانون حجاب . هر عقل سليمى مى داند دستگيرى توسط نيروهاى امنيتى در هر جاى دنيا بسيار استرس […]

اينكه تا آرامش نسبى حاكم مى شود ، با بى تدبيرى مسئولان امور ، فضا متشنج مى شود نبايد پديده ى اتفاقى فرض شود . منجمله نحوه بگير و به بند هاى اخير د رابطه با ناقضان قانون حجاب . هر عقل سليمى مى داند دستگيرى توسط نيروهاى امنيتى در هر جاى دنيا بسيار استرس زا است و اينكه در جايي با نام ارشاد وامنيت اخلاقى فرد دستگير شود، از استرس و اظطراب فرد نمى كاهد و افراد نسبت به توان استقامت عصبى در اين رابطه از خود عكس العمل نشان مى دهند . تجربه ثابت كرده است گزارشات منفعلانه و يكسويه نه تنها شفاف سازى محسوب نمى شود بلكه به مراتب اعتماد عمومى را سلب مى كند و زمينه را براى جولان منفعت طلبان ، كينه و بغض هاى فردى و بالاخره معاندين از هر قشر و در هر زمينه را بيشتر هموار مى كند.
كاش براى يكبار هم كه شده شجاعانه به ميدان بيايم و منصفانه و عادلانه به قضاوت رفتار و عملكرد خود بنشينيم ، قبل از آنكه نوك حمله را طبق معمول به سمت مردم و يا خارج نشين ها بگيريم و يا مردم را رو در روى هم قرار دهيم . آنچه در برخورد با مردم مهم است ، تقويت حس خدمتگزارى و دلسوزى در برخورد با آنها از هر گروه و طبقه فكرى است . نگاه ارباب رعيتى و يا غير خودى به هر كس كه بينشى غير از بينش ما دارد، و يا نقض قانون داشته است ، آب به آسياب دشمن ريختن است. بايد از نگاه تفكيكى و تناقض رفتارى و گفتارى در بروز حوادث به شدت پرهيز كنيم تا ، موجب تهييج عواطف عمومى نشويم . يادمان باشد ما براى امنيت مردم هستيم و انتقال اين حس كه مردم براى امنيت ما هستند ، بسيار مخرب است . لذا نشان دهيم در هربرخوردى كه فردى از ايرانمان را از ما مى گيرد ، شرمنده يم ، بيش از هر كس ديگر ، ما خونخواه تك تك مردم اين سر زمين هستيم.
تسليت به خانواده مهسا امينى و همه خانو اده هايى كه بى تدبيرى مسئولان فرزندان آنان و اين سرزمين را به كام مرگ مى كشاند !

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.