• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

دولت به بانوان مجرد خانه می‌دهد؟

  • کد خبر : 1191
دولت به بانوان مجرد خانه می‌دهد؟
وزیر راه و شهرسازی شرط عجیبی برای متقاضیان مجرد مسکن ملی تعیین کرد و گفت: اگر مجردی در هنگام تحویل مسکن ملی متاهل نشده‌ باشد باید پول زمین را بدهد. حالا معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد که مجردها از ۱۵ دی‌ماه در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند و در زمان حاضر ثبت‌نام بانوان مجرد بالای ۳۵ سال، معلولان، بیماران خاص و نخبگان علمی و آقایان مجرد بالای ۴۵ سال در سامانه میسر است.

به گزارش زنان دیپلماسی؛ معاونت مسکن و ساختمان درباره تازه‌ترین وضعیت ثبت‌نام مجردها نیز در این گزارش اعلام کرده است که دستورالعمل مربوطه تدوین نشده است و پس از تصویب در شورای‌عالی مسکن اجرایی خواهد شد. در زمان حاضر ثبت‌نام بانوان مجرد بالای ۳۵ سال، معلولان، بیماران خاص و نخبگان علمی و آقایان مجرد بالای ۴۵ سال در سامانه میسر است. پس از ابلاغ دستورالعمل مجردان بالای ۲۵ سال می­‌توانند ثبت‌نام کنند اما در زمان تحویل واحد باید متأهل باشند.

زمان ثبت‌نام آقایان مجرد در مسکن ملی اعلام شد
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این‌که دستورالعمل ثبت‌نام مجردها هنوز تدوین نشده است، اعلام کرد: مجردها از ۱۵ دی‌ماه در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: از فاز اول تا پنجم طرح اقدام ملی مسکن یک‌میلیون و ۴۶۱ هزار و ۵۲۸ نفر و در طرح نهضت ملی مسکن طبق تازه‌ترین آمار یک‌میلیون و ۳۵۱ هزار و ۱۳۷ نفر ثبت‌نام کردند که در مجموع ۳ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۶۵۵ نفر متقاضی مسکن در سامانه نهضت ملی مسکن به‌نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند.

در زمان حاضر ثبت‌نام در ۷۲۶ شهر در حال انجام است و در ۶۷۴ شهر هنوز ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن آغاز نشده است، همچنین آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۵ دی‌ماه اعلام شده است.

بر اساس گزارش ارائه‌شده بازگشایی دیگر شهرها برای اجرای نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار قرار گرفته است که طی دو مکاتبه در ۲۹ آبان و ۲۷ آذر امسال نیازهای مربوط به تجهیز و توسعه سامانه اعلام شده است، به‌محض تأمین این موارد آمادگی ثبت­‌نام در تمام شهرها وجود دارد.

در زمان حاضر پالایش متقاضیان هم‌زمان با ثبت‌نام در حال انجام است و پاسخ اولیه تمامی استعلامات از جمله نداشتن سابقه فرم ج، سابقه مالکیت و تسهیلات بانکی خرید و ساخت به‌طور کامل در سامانه بارگذاری است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.