• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
به بهانه اکران فیلم سینمایی بیرو؛

زنان ملی‌پوش سوژه‌های جذاب سینما هستند

  • کد خبر : 1596
زنان ملی‌پوش سوژه‌های جذاب سینما هستند
سرپرست تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: ساخت تولیدات سینمایی با محوریت زنان ملی‌پوش دور از انتظار نخواهد بود.

فاطمه علیپور در پاسخ به این سوال که آیا زنان ملی‌پوش ما فرصت این را دارند که فیلمی همانند بیرو (مروری بر زندگی علیرضا بیراوند دروازه‌بان تیم ملی) درباره آنان ساخته شود، بیان کرد: اگر این اراده وجود داشته باشد حتما چنین تولیداتی قابل رقم خوردن است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: با توجه به موفقیت‌های اخیر، توجه و نگاه خاص مردم را به تیم ملی بانوان شاهد هستیم که طبیعتا این نگاه می‌تواند به سینما تسری پیدا کرده و توجه آنان را جلب کند.

بر این اساس تصور می‌کنم ساخت تولیداتی سینمایی با محوریت زنان ملی‌پوش دور از انتظار نخواهد بود

وی در ادامه و در ارتباط با وضعیت تیم ملی عنوان کرد: با توجه به وضعیت خوبی که در جام ملت‌ها داشتیم انگیزه مضاعفی برای ادامه کار وجود دارد و برنامه ریزی مدونی برای مسابقات پیش رو داریم.

علیپور تاکیدکرد: تلاش داریم تاثیرگذار باشیم و جایگاهمان را در رتبه بندی جهانی ارتقا دهیم و این‌ها قدمی باشد برای چهارسال آینده که حرفی برای گفتن در میادین بین‌المللی داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که بعد از موفقیت‌های تیم ملی بانوان آیا پیشنهاد سینمایی برای تولید فیلمی با محوریت ملی‌پوشان زن وجود داشته یا خیر اظهار کرد: ما پیشتر درخصوص نیلوفر اردلان (فیلم سینمایی عرق سرد سال ۱۳۹۶) فیلمی را داشته‌ایم و این اتفاق افتاده است؛ امیدواریم سینما ترغیب شود تا برای بانوان موفق دیگر ما در عرصه ورزش تولیداتی را داشته باشد.

علیپور اضافه کرد: زهره کودایی دروازه بان تیم ملی زنان ایران یکی از کسانی است که زندگی سختی را داشته است و برای موقعیت کنونی خود جنگیده است.

وی افزود: آدم‌هایی مانند زهره کودایی در میان ملی پوشان زن ما، مصادیق بسیاری دارد؛ نگاهی به زندگی این زنان، چالش ها و سختی هایی که برای رسیدن به جایگاهشان کشیده اند می تواند دستمایه آثار سینمایی متعددی باشد.

امروز در اولین اکران سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی بیرو به نمایش درآمده است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری مسعود نقاش زاده درحال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.