• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

سخنی با رئیس ستاد امر به معروف اصفهان از ما اصولگراها

  • کد خبر : 3770
سخنی با رئیس ستاد امر به معروف اصفهان از ما اصولگراها
محمد مهاجری مبادا به جای جلب رضای خدا، هدفتان این باشد که ما  اصولگراها به  شما باریکلا بگوییم !

محمد مهاجری فعال سیاسی  نوشت ؛با اینکه چند روز از نوشته   منتسب به شما  در رابطه با  لقب هاری  به یک خانم می گذرد ٬اما همچنان منتظرم بگویید دروغ است و ربطی به من ندارد.

درباره درگیری خانم محجبه و خانم غیرمحجبه در اتوبوس نوشته اید: در فیلم منتشره دیدیم یک خانم بد زبان اقدام به فیلم گرفتن از یک خانم محجبه کرده به او فحاشی و نهایتا او را از اتوبوس بیرون می‌کند. پس یکی از آثار همزیستی با سگ ابتلا به بیماری‌های مشترک از جمله هاری است که متاسفانه برخی الان در این مرحله هستند و باید مواظب آن‌ها بود.

۱- امثال من بارها از امثال شما اهل منبر شنیده ایم که گفته اید:اگر با کسی مخالفید،، این موجب نشود که درباره‌ی او بی‌انصافی کنید، (سوره مائده آیه۸)

۲-به شما ثابت شده که آن خانم سگ باز بوده و اتفاقا سگش هار بوده و باز هم اتفاقا آن بیماری هاری از سگش به او سرایت کرده؟

۳- با این استدلال و با این لحن گزنده چند کرور از زنان بدحجاب، باحجاب شدند؟

۴- جناب رئیس امر به معروف! اگر اصحاب سیاست و رسانه گزنده حرف بزنند، شاید نتوان بر آنها خرده گرفت اما شما که می خواهید کار پیامبرگونه کنید، چرا این طور حرف می زنید؟

۵- خانواده من هم مانند خانواده شما که احتمالا حجاب کامل دارند، محجبه اند. می دانید با این برخوردتان، کاری می کنید که امثال خانواده من و خانواده خودتان در معاشرت با مردم دچار سختی شوند؟

۶- متوجه شده اید که باین حرف زدنتان،آن خانم باحجاب داخل اتوبوس را هم تخریب کرده اید؟

۷- اگر در میان این همه کارزار امر به معروف و نهی از منکر و اوج شلوغی های کار ، در نیمه شبی به قصد تهجد برخاستید، بیندیشید که با خودتان و با جامعه چه کرده اید و چه گلی به سر فریضه امربه معروف زده اید؟ اگر از خودتان راضی بودید که هیچ! اما اگر وجدانتان درد گرفت، یواشکی از خدا عذر بخواهید، یک لیوان آب بنوشید و تا صبح راحت بخوابید. قطعا فردایتان بهتر از روز قبل خواهد بود.

۸-جناب رئیس! به گفته قرآن، هیچ کس گناه دیگری را به دوش نمی کشد و همه ما بعد از مرگ با اعمالمان تنها می مانیم. مبادا به جای جلب رضای خدا، هدفتان این باشد که ما  اصولگراها به  شما باریکلا بگوییم ،

ببخشید اگر جسارت شد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.