• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

سناریوی تکراری بی توجهی به فوتسال زنان

  • کد خبر : 4208
سناریوی تکراری بی توجهی به فوتسال زنان
فوتسال زنان باز هم به روزهای تاریک خود بازگشته است.

به گزارش زنان دیپلماسی، تیم ملی فوتسال زنان به تازگی اردوی خود را تمام کرده اما حالا خبرها حاکی از آن است که فرزوان سلیمانی به دلیل پذیرش سمت سرمبیگری تیم شرکت ملی حفاری اهواز در لیگ برتر از هدایت تیم ملی فوتسال زنان برکنار شده است.

سلیمانی از مبلغ کمی که فدراسیون به او برای سرمربیگری تیم ملی پرداخت می‌کرد، گله کرده و عنوان کرده که در این برهه از زمان با توجه به اینکه تیم ملی تا اسفند ماه هیچ مسابقه‌ای نداشته و خانه‌نشین‌بودن او کمکی به این تیم نخواهد کرد، و برای همین تصمیم به حضور در تیم حفاری را گرفته است.

این موضوع تازگی ندارد و در دوران سرمربیگری شهناز یاری هم اتفاق افتاده است. در آن زمان یاری به دلیل نبود دستمزد و عدم برگزاری اردو یا مسابقات در تیم ملی، هدایت تیم سایپا را پذیرفت اما فدراسیون با تهدید به وی مهلت داد تا قراردادش را لغو کند. یاری  عنوان کرده بود که سرمربیگری همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی رویداد تازه‌ای نیست و سرمربیان قبلی هم مانند شهرزاد مظفر همین کار را انجام می‌دادند.

که در کنار حوادث تلخ دیگر چون بی‌توجهی به فوتسال زنان، نبود برنامه ریزی، عدم برگزاری اردو و مسابقات برون مرزی سبب فرار سرمربیان مطرح تیم ملی از فدراسیون فوتبال و حضور در تیم‌های عربی شد.

هر چند با آمدن فرزوان سلیمانی هجمه‌ای مبنی بر کم‌دانش بودن او به فدراسیون فوتبال وارد شد، در کنار آن از عملکرد وی به دلیل جوان‌گرایی غیر اصولی نیز انتقاد شد.

حالا با پیوستن فروزان به حفاری داستان این سریال هم به پایان رسیده و فوتسال زنان باز هم به روزهای تاریک خود بازگشته است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4208
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای سناریوی تکراری بی توجهی به فوتسال زنان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.