• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

صالحی امیری: حضور زنان درعرصه‌های ملی به لحاظ کمی و کیفی باید افزایش یابد

  • کد خبر : 2313
صالحی امیری: حضور زنان درعرصه‌های ملی به لحاظ کمی و کیفی باید افزایش یابد
رضا صالحی امیری گفت: حضور زنان باید درعرصه‌های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا مهری برابطال رویکرد استکبار جهانی نسبت به ایران زده شود.

به گزارش زنان دیپلماسی، رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در نشست فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: به تمامی کسانی که ریشه در ورزش این سرزمین دارند و توانستند باجلب اعتماد مجمع، هدایت فدراسیون‌های ورزشی را عهده دار شوند، تبریک می گویم و امیدوارم راهی را که آغاز کردند منجر به درخشش ورزش شود. اعتقاد دارم دو پیام از مجموعه عملکرد صورت گرفته می‌توان استخراج کرد، نخست اینکه همدلی، همگرایی و وفاق استراتژی دایمی مجموعه ورزش است که تداوم حیات توسعه پایدار ورزش در گرو این سیاست و باور است.

وی افزود: دوم ، باور ما این است وزارت ورزش و جوانان محور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بازوان،‌ ادارات کل ورزش و جوانان،‌ فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی صف این وزارتخانه هستند. حضور زنان باید درعرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا مهری برابطال رویکرد استکبار جهانی نسبت به ایران زده شود.

صالحی امیری در پایان خاطر نشان کرد: آنچه در چهار سال گذشته در حوزه ورزش کشور تحت عنوان افتخار به دست آمده، محصول شفافیت، همگرایی و همدلی است و تلاش می کنیم در سال ۱۴۰۱ با دیگر تمامی ظرفیت‌ها را صادقانه و عادلانه در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=2313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.