• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان در حل مسائل اجتماعی کشور

  • کد خبر : 1815
ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان در حل مسائل اجتماعی کشور

به گزارش زنان دیپلماسی به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد کشوری فراخوان ایده‌ها با عنوان «من در جامعه» ویژه بانوان و در چهار محور تعلیم و تربیت، ترویج و رسانه، سبک زندگی و خدمات اجتماعی اجرا شد و از میان ۳۵۶ ایده دریافتی از سراسر کشور، ۷۲ ایده منتخب به مرحله پایانی و اختتامیه راه یافتند. رئیس سازمان […]

به گزارش زنان دیپلماسی به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد کشوری فراخوان ایده‌ها با عنوان «من در جامعه» ویژه بانوان و در چهار محور تعلیم و تربیت، ترویج و رسانه، سبک زندگی و خدمات اجتماعی اجرا شد و از میان ۳۵۶ ایده دریافتی از سراسر کشور، ۷۲ ایده منتخب به مرحله پایانی و اختتامیه راه یافتند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص با اشاره به بی‌مهری‌های مشاهده شده در نهادهای حاکمیتی گفت: حمایت حاکمیت فقط اختصاص بودجه کلان نیست بلکه شیوه‌های مختلفی از حمایت و سازوکارهای حمایتی از طرف مجموعه‌های حاکمیت قابل بحث است اما مهم‌ترین آن، محور قرار دادن مجموعه‌های مهم مردمی در حل مسائل کشور است.
وی به بیان ظرفیت عظیم بانوان در حل مسائل کشور پرداخت و گفت: خداوند سعه وجودی عجیبی به این آفریده خود داده و همین مقدار اطلاعات ناچیزی که ما از بانوان الگو در مکتب اسلام داریم، برای این تلنگر و تذکر که شیوه مواجهه فعلی با بانوان در جامعه باید اصلاح شود، کافیست.
حجت‌الاسلام قمی خاطرنشان کرد: انسان کامل در عصر ما حضرت بقیه‌الله اعظم است که خود ایشان در روایتی، اسوه حسنه برای خود را یک بانو می‌دانند و بر همین اساس، جای تأمل وجود دارد که بانوان علاوه بر نقش‌آفرینی در محدوده مسائل خانوادگی خود، چقدر می‌توانند برای مسائل مهم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گره‌گشا باشند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.