• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
3

لزوم تغییرات درسیاست‌های مهاجرتی اتحادیه اروپا

  • کد خبر : 8362
لزوم تغییرات درسیاست‌های مهاجرتی اتحادیه اروپا
وزیر اتحادیه اروپای کابینه اتریش «ما مشکلی با حضور مهاجران در کشورمان نداریم اما مسئله این است که برخی از این افراد با ارزش‌های ما مطابقت ندارند. »

وزیر اتحادیه اروپا در کابینه اتریش می‌گوید بروکسل باید تغییراتی در سیاست‌های مهاجرتی اتحادیه ایجاد و مراکز پناهندگی در خارج از این بلوک را برای پاسخگویی به نگرانی‌های رای‌دهندگان نزدیک به جریان راست افراطی در دستور کار قرار دهد.

کارولین ادستادلر، که از حزب میانه‌رو در اتریش است در گفتگو با یورونیوز ضمن بیان این مطلب در ادامه گفت: «ما باید نگرانی‌های شهروندان اتریشی را جدی بگیریم. یکی از آنها هم افزایش مهاجرت غیرقانونی در وین و دیگر شهرهای ما است.»

انتخابات سراسری در اتریش چند هفته دیگر برگزار می‌شود و بر اساس نظرسنجی‌ها حزب راست افراطی (FPÖ) در این کشور بیش از دیگر جریان‌های سیاسی این کشور محبوب است. خانم ادستادلر عضوی از حزب راست میانه خلق اتریش است که در حال حاضر در ائتلاف دولتی با سبزها قرار دارد.

وزیر اتحادیه اروپای کابینه اتریش همچنین در ادامه گفت: «ما مشکلی با حضور مهاجران در کشورمان نداریم اما مسئله این است که برخی از این افراد با ارزش‌های ما مطابقت ندارند و ما باید کار بیشتری در سطح اروپا برای کاهش میزان مهاجرت غیرقانونی انجام دهیم. پیمان مهاجرت باید توسعه یابد و گام‌های بیشتری برای گسترش مراکز پناهندگی در کشورهای ثالث غیراتحادیه اروپا برداشته شود. واضح است که باید کارهای بیشتری صورت گیرد.»

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=8362

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.