• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
خزعلی:

مشکلات بانوان جانباز پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 5350
مشکلات بانوان جانباز پیگیری می‌شود
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: این معاونت تلاش دارد مشکلات و درخواست بانوان جانباز را به گوش مسئولان در بخش‌های مختلف برساند تا بتوانیم درصدی از مطالبات این بانوان را محقق سازیم.

به گزارش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انسیه خزعلی در دیدار و گفت و گوی صمیمی با جمعی از بانوان جانباز هشت سال دفاع مقدس افزود: امیدواریم تا آنجایی که در توان و حوزه وظایف این معاونت است، بتوانیم درصدی از مطالبات شما بانوان جانباز را محقق سازیم.

وی با اشاره به خصوصیت‌ والای حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: شجاعت، وفاداری، ایثار و ترجیح دیگران بر خود از نمادهای بارز حضرت عباس(ع) به شمار می‌رود؛ بزرگ مردی که ادب و حیای ایشان نشان‌دهنده ویژگی‌های منحصر به فرد آن حضرت(ع) است. همینطور سخنوری این امام همام در اشعاری که برجای مانده همه نشان‌دهنده و توصیف کننده یک جانباز حقیقی است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه جانبازان الگویی برای همه ملت ایران هستند، تصریح کرد: مجاهدت و ایثارگری جانبازان کمتر از شهدا نیست و منتسبین آنها نیز به طور قطع در اجر ایثارگری جانبازان شریک هستند.

خزعلی، با برشمردن شاخصه‌ها و ویژگی‌های ممتاز جانبازان، ادامه داد: یکی از آن ویژگی‌ها صبر و استقامت در برابر مشکلات جسمی و روحی است که برای جانبازان، خانواده‌های آنان و پرستاران یک توفیق الهی به‌شمار می رود.

وی در ادامه افزود: شهدا در مقطعی مقاومت را به اوج رساندند اما شما جانبازان و ایثارگران این راه را به صورت مستمر ادامه دادید و در زندگی به نمایش گذاشتید.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده؛ با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری جانبازان هستیم، خاطرنشان کرد: باید بر اساس کارهای ستادی و برنامه‌ریزی صحیح اقداماتی برای تسهیل امور جانبازان و ایثارگران صورت گیرد که این خواسته دولت هم هست.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=5350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.