• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

ناظمی: با واکسینه شدن بازیکنان، لیگ برتر طبق روال گذشته برگزار می‌شود/ از فوتبال پایتخت توقع بیشتری می‌رود

  • کد خبر : 824
ناظمی: با واکسینه شدن بازیکنان، لیگ برتر طبق روال گذشته برگزار می‌شود/ از فوتبال پایتخت توقع بیشتری می‌رود
مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال گفت: لیگ برتر امسال به دلیل واکسینه شدن اکثر بازیکنان مثل سال های گذشته به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

به گزارش زنان دیپلماسی، گلاره ناظمی  گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال امسال باتوجه به اینکه واکسینه شدن اکثر بازیکنان انجام شده است، تصمیم گرفتیم مسابقات را طبق روال سال‌های گذشته در یک گروه ۱۲ تیمی برگزار کنیم.
وی افزود: برای کیفیت بهتر مسابقات این تصمیم را گرفتیم، چون ثمره پویا و بهتر شدن لیگ‌مان را به صورت مستقیم در صعود به مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌بینیم که برای نخستین بار رخ داده است.
مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال با اشاره به حضور عزیزی خادم و معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم قرعه کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: دوست داریم باشگاه‌ها و تیم‌های باشگاهی قوی و محکم‌تر شرکت کنند و ما از ثمره و دسترنج‌شان استفاده کنیم. در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هم مهمان‌های خوبی از جمله عزیزی خادم رئیس فدراسیون، بهاروند و خانم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان داشتیم که نشاندهنده این است که نگاه حمایتی از فوتبال بانوان وجود دارد امیدوارم مستمر و پایدار باشد و ما بتوانیم اتفاقات خوبی را در مسیر فوتبال بانوان رقم بزنیم.
وی با بیان این مطلب که دو تیم شهرکرد و نیشابور تیم‌های تازه وارد لیگ برتر هستند، افزود: تیم‌های ملی‌پوشان شهرکرد و کیان نیشابور از لیگ دسته یک صعود کرده‌اند که برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم و با توجه به اعزام تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بازی نخست این تیم را در لیگ برتر معوقه اعلام می‌کنیم.
ناظمی افزود: تمام تیم‌های شرکت کننده تا ۱۸ آبان ماه فرصت دارند مدارکشان را به سازمان لیگ تحویل دهند وگرنه از مسابقات خارج خواهند شد.
مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال درباره غیبت دوباره تیم تهران در لیگ برتر فوتبال، گفت: متاسفانه علیرغم پتانسیلی که در فوتبال وجود دارد و با پایتخت بودنش توقع بیشتر می‌رود البته ما در مسابقات لیگ دسته یک نماینده داشتیم، اما شرایط حضور به لیگ برتر را پیدا نکردند امیدوارم در لیگ دسته یک امسال این اتفاق رقم خورده و نماینده از تهران در لیگ برتر داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.