• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

نقش آفرینی زنان در جهاد تبیین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است

  • کد خبر : 8138
نقش آفرینی زنان در جهاد تبیین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است

اراک-قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنان و نقش آفرینی زنان در جهاد تبیین، فعالیت ها و کنش‌گری نوجوانان و فعالیت های رسانه اولویت های سازمان تبلیغات است که با جدیت پیگیری می شود. اظهار کرد: مردمی سازی و سازماندهی تبلیغ بر محور اسلام ناب، شعار سازمان تبلیغات اسلامی است. وی، جهاد تبیین را در […]

اراک-قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنان و نقش آفرینی زنان در جهاد تبیین، فعالیت ها و کنش‌گری نوجوانان و فعالیت های رسانه اولویت های سازمان تبلیغات است که با جدیت پیگیری می شود.

اظهار کرد: مردمی سازی و سازماندهی تبلیغ بر محور اسلام ناب، شعار سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی، جهاد تبیین را در میانه جنگ ترکیبی و تلاش دشمن برای برهم زدن نظام محاسبه مردم جهاد تبیین، راهکار مقابله اصلی بیان کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: جهاد تبیین، فناوری ترکیبی و از متن قرآن کریم است و باید تلاش کرد که تمام کسانی که دل در گرو حقیقت و مبانی ارزشمند دینی دارند به جهاد تبیین مسلح شوند و نظام حقیقت، نظام باطل، شبهه و روش پاسخ گویی به شبهه را بشناسند.

حجت الاسلام حریزاوی تاکید کرد: نقش رسانه، خبرگزاری و خبرنگاران در تحقق این مهم بی بدیل است و باید توسعه پیدا کند چرا که در عصر کنونی، رسانه‌ها نقش آفرین هستند.

وی گفت: زنان و نقش آفرینی زنان در جهاد تبیین، فعالیت‌ها، کنشگری نوجوانان و فعالیت‌های رسانه راهبرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

طبق فرموده رهبر معظم انقلاب «هیأت» کانون جهاد تبیین است زیرا افراد متدین و کسانی که در مراسم مذهبی شرکت می‌کنند در این راستا بیشتر نقش آفرینی می‌کنند و باید تلاش شود تا مداحان و هیأتی ها به فناوری و دانش لازم دست پیدا کنند که در این راستا اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=8138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.