• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

واکنش هانیه رستمیان به کسب اولین سهمیه المپیک ایران

  • کد خبر : 4513
واکنش هانیه رستمیان به کسب اولین سهمیه المپیک ایران

به گزارش زنان دیپلماسی، هانیه رستمیان ملی پوش تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک پاریس در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در مصر گفت: خدا را شکر با یک رکورد عالی در مرحله مقدماتی راهی فینال شدم و در فینال هم توانستم با قرار گرفتن در رده پنجم، سهمیه المپیک پاریس را کسب کنم. وی […]

به گزارش زنان دیپلماسی، هانیه رستمیان ملی پوش تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک پاریس در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در مصر گفت: خدا را شکر با یک رکورد عالی در مرحله مقدماتی راهی فینال شدم و در فینال هم توانستم با قرار گرفتن در رده پنجم، سهمیه المپیک پاریس را کسب کنم.

وی افزود: امیدوارم که ورزشکاران سایر رشته‌ها هم بتوانند در مسابقات پیش رو برای کشورمان سهمیه به دست بیاورند.

گفتی است که دیروز در دهمین روز مسابقات  تیراندازی قهرمانی جهان در مصر، هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

رستمیان دومین حضورش را در المپیک در پاریس تجربه می‌کند، بانوی ملی پوش تیراندازی ایران که در المپیک توکیو هم حضور داشت و به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شده بود، در رده بندی نهایی تپانچه ۲۵ متر  این مسابقات با ثبت امتیاز ۵۷۷ در رده بیست و هشتم قرار گرفت.

رستمیان در المپیک توکیو، در ماده تپانچه ده متر زنان هم با ۵۷۶ امتیاز مقام دهم را کسب کرد.

واکنش هانیه رستمیان به کسب اولین سهمیه المپیک ایران

حالا بانوی ملی پوش تیراندازی کشورمان که در مسابقات قهرمانی جهان مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ رکورد خودش را نیز شکست، امیدوار است که بتواند در المپیک پاریس نسبت به توکیو نتیجه بهتری را ثبت کند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4513
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای واکنش هانیه رستمیان به کسب اولین سهمیه المپیک ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.