• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

وعده رئیس بنیاد شهید برای انتصاب مدیران زن

  • کد خبر : 1008
وعده رئیس بنیاد شهید برای انتصاب مدیران زن
رئیس بنیاد شهید گفت: تلاش می‌ کنیم تعداد بیشتری از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران را از زنان انتخاب کنیم تا از حوصله و هوش مدیریتی ذاتی آنان استفاده کنیم.

به گزارش زنان دیپلماسی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با اعضای «مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی» با اظهار خشنودی از دیدگاه‌های سازنده اعضای این مجمع گفت: معتقدم اگر اصل شفافیت بر هر سازمانی حاکم شود، باعث رشد و حرکت در مسیر انجام مأموریت‌ها و وظایف اصلی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مسئله امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران «سازمان‌دهی» است، افزود: نیازمند مکانیسم‌های فعالی برای گفت‌وگو با جامعه هدف خود هستیم. دو راهبرد «سازمان‌دهی داده» و «گفت‌وگو با جامعه هدف» در بستر اجرای «قانون»، راهگشای حل بسیاری از مشکلات و زمینه‌ساز خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران است. رسیدن به موفقیت یک‌شبه به دست نمی‌آید برای رسیدن به نوک قله باید قدم‌به‌قدم به‌پیش رفت.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به راه‌اندازی سامانه شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده (شمسا) خطاب به اعضای تشکل «مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی» گفت: سامانه‌ای برای معرفی و انتخاب مدیران راه‌اندازی کرده‌ایم و یکی از کارهایی که شما عزیزان می‌توانید انجام دهید معرفی مدیران صالح کارآمد از میان اشخاص کاربلد و مناسب برای انتصاب در جایگاه‌های مدیریتی بنیاد است. همچنین نقدهای مثبت و سازنده شما، نیاز سازمان برای پیشرفت و بهبود شرایط است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران را از زنان انتخاب کنیم تا از حوصله و هوش مدیریتی ذاتی آنان استفاده کنیم.

در ادامه این نشست، جعفر علی‌اکبری دبیر «مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی» با ارائه گزارشی از فعالیت و برنامه‌های این تشکل خواستار استفاده از توانمندی‌های فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های اجرایی کشور شد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.