• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

پرمدال‌ترین قهرمانان زن ایرانی در «تا پروانگی»

  • کد خبر : 4676
پرمدال‌ترین قهرمانان زن ایرانی در «تا پروانگی»

به گزارش زنان دیپلماسی از معاونت سیما، این مجموعه در شبکه مستند با نگاهی به زندگی پرافتخارترین ورزشکاران ایران تولید شده و سعی دارد تلاش و پشتکار، مقاومت، روحیه ورزشی و اخلاق حرفه‌ای آنها  را به تصویر بکشد. تا پروانگی در ۱۳ قسمت به زندگی حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری چهار کاراته […]

به گزارش زنان دیپلماسی از معاونت سیما، این مجموعه در شبکه مستند با نگاهی به زندگی پرافتخارترین ورزشکاران ایران تولید شده و سعی دارد تلاش و پشتکار، مقاومت، روحیه ورزشی و اخلاق حرفه‌ای آنها  را به تصویر بکشد.

تا پروانگی در ۱۳ قسمت به زندگی حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری چهار کاراته کار ایران، ساره جوانمردی تیرانداز ایرانی و پرافتخارترین قهرمان المپیک، نازنین ملایی قایقران تیم ملی، اکرم خدابنده تکواندوکار، مهلا مومن زاده یکی از نوابغ تکواندو، زهره کودایی دروازه بان تیم ملی زنان، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال، گلنوش سبقت‌الهی ورزشکار رشته تیراندازی تپانچه و عضو تیم ملی و فریده ظریف دوست کاپیتان و عضو تیم ملی کبدی بانوان ایران می‌پردازد.

ساخت ۱۱ قسمت از این مجموعه مستند به پایان رسیده و تولید مستند پرتره گلنوش سبقت‌الهی و فریده ظریف دوست  ادامه دارد.

تا پروانگی از  چهارشنبه، ۲۵ آبان با پخش مستند پرتره بهمن عسگری روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این مجموعه چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۰ پخش می شود و تکرارش روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.

مستند پرتره نازنین ملایی نیز پنجشنبه ۲۶ آبان از این شبکه پخش می‌شود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4676
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای پرمدال‌ترین قهرمانان زن ایرانی در «تا پروانگی» بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.