• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

پنج وزنه‌بردار دختر اعزامی به قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ معرفی شدند

  • کد خبر : 5655
پنج وزنه‌بردار دختر اعزامی به قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ معرفی شدند

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی اعلام شد. به گزارش زنان دیپلماسی، کوروش باقری، مشاور فنی تیم‌های ملی بانوان، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ را اعلام کرد. تیم ایران با پنج وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت می‌کند. ریحانه کریمی در دسته ۵۹ کیلوگرم، […]

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی اعلام شد.

به گزارش زنان دیپلماسی، کوروش باقری، مشاور فنی تیم‌های ملی بانوان، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

تیم ایران با پنج وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت می‌کند. ریحانه کریمی در دسته ۵۹ کیلوگرم، فاطمه کشاورز در دسته ۶۴ کیلوگرم، الهام حسینی و پریسا نورعلی در دسته ۸۱ کیلوگرم و زینب شیخ حسن ارباب در دسته ۸۷ کیلوگرم نفرات اعزامی هستند.

باقری درباره انتخاب این افراد بیان کرد: در اولین اردوی تیم‌های ملی بانوان در سال جاری، هفده نفر حضور داشتند. قطعا سه هفته برای اردو کافی نیست و انتظار داشتیم باز هم اردو داشته باشیم و بچه‌ها آمادگی بهتری پیدا کنند؛ کمااینکه خود بچه‌ها هم نظرشان این بود که فرصت کم بود و نتوانستند خودشان را نشان دهند اما شرایط فدراسیون در اواخر سال گذشته و برگزاری انتخابات مجمع، شرایط دیگری را رقم زد.

او ادامه داد: با توجه به شرایط مجبور شدیم پنج نفر کاندیدای حضور در مسابقات آسیایی را انتخاب کنیم ولی بدون تعارف انتظار دارم تمام امکاناتی که برای اردوی ایده‌آل نیاز است، مهیا شود. اوایل عرض کردم ۱۸ ماه زمان برای ساختن یک تیم خوب لازم است تا به کسب مدال در آسیا فکر کنیم ولی الان باید اضافه کنم که صرف تیمداری، هدف نیست. ساختن یه تیم خوب مستلزم اردوهای طولانی‌مدت و تامین مکمل‌های خوب و کامل است.

به گفته باقری، بعد از مسابقات آسیایی، اردوهای آمادگی با تاکید بر حضور نوجوانان و جوانان تشکیل می‌شود تا برای مسابقات قهرمانی رده سنی خود در هند آماده شوند. اما قطعا از رده بزرگسالان و همچنین افرادی بر اساس معرفی هیات‌ها و به صورت دوره‌ای، برای حضور در اردو دعوت خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=5655
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای پنج وزنه‌بردار دختر اعزامی به قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ معرفی شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.