• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

کاظمی‌پور: به دنبال بهترین فرد برای نایب رییسی فوتبال بانوان هستیم

  • کد خبر : 5011
کاظمی‌پور: به دنبال بهترین فرد برای نایب رییسی فوتبال بانوان هستیم

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب نایب رییس فوتبال بانوان گفت: در این زمینه گزینه‌هایی مطرح است، اما سعی داریم فردی را انتخاب کنیم که به فوتبال و فوتسال بانوان ثبات بدهد. به گزارش زنان دیپلماسی، مریم کاظمی پور در حاشیه مراسم تجلیل از ۱۸ ورزشکار جوانمرد در پاسخ به این پرسش […]

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب نایب رییس فوتبال بانوان گفت: در این زمینه گزینه‌هایی مطرح است، اما سعی داریم فردی را انتخاب کنیم که به فوتبال و فوتسال بانوان ثبات بدهد.

به گزارش زنان دیپلماسی، مریم کاظمی پور در حاشیه مراسم تجلیل از ۱۸ ورزشکار جوانمرد در پاسخ به این پرسش که قرار بود نایب فوتبال و فوتسال بانوان در هفته جاری از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شود، اظهار کرد: هیچ قرار مشخصی با فدراسیون فوتبال در این زمینه نداشتیم، قطعا گزینه‌هایی مطرح است که با توجه به درایتی که رییس فدراسیون و حساسیتی که به فوتبال و فوتسال بانوان دارد، نهایت تلاش انتخاب فردی است که به این بخش ثبات بدهد.

وی گفت: البته این که چه کسی نایب رییسی بانوان را در بخش فوتبال و فوتسال بر عهده بگیرد، بستگی به تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال دارد.

معاون وزیر در پایان تصریح کرد: برگزاری مراسم تجلیل از ۱۸ ورزشکاری که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونیستی از مبارزه امتناع کردند و حضور جمعی از بانوان اسلامی از کشورهای لبنان و سودان باعث فخر جامعه اسلام در جهان بشریت است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=5011
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای کاظمی‌پور: به دنبال بهترین فرد برای نایب رییسی فوتبال بانوان هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.