• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3

گاهی مردها موجب بدحجابی زنان و ولنگاری می‌شوند

  • کد خبر : 4074
گاهی مردها موجب بدحجابی زنان و ولنگاری می‌شوند
امام جمعه یاسوج گفت: متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد تعداد مساجد بسیار کم است و در مرکز استان با کمبود شدید مسجد روبه‌رو هستیم؛ استانی که در آن خبری از مهدیه نیست و حسینیه‌های کمی داریم باید مردم و خیرین و مسؤولان پای کار بیایند تا این مشکل بزرگ برطرف شود.

به گزارش زنان دیپلماسی همشهری آنلاین، آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه اول نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به پوشش‌های بد و رواج بدحجابی اظهار کرد: برخی‌ها با پوشش نامناسب اقدام به ولنگاری می‌کنند، بعضی وقت‌ها رفتار مردها موجب می‌شود که زنان پوشش بد داشته باشند و به بدحجابی روی بیاورند همچنین آنهایی که لباس نامناسب می‌دوزند و آنهایی که لباس‌های آن‌‍ چنانی می‌فروشند در این جرم شریک هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به کودتای ۲۸ مرداد در کشور اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در سال ۱۳۲۲ با ساقط کردن دولت قانونی مصدق اقدامی انجام دادند که همیشه در تاریخ خواهد ماند آنها حکومت قانونی یک کشور مستقل را ساقط کردند و شاه هم مجبور شد که خواسته‌های آنها را امضاء کند و این تصمیم ذلیلانه را بپذیرد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: در دوران طاغوت تمام امورات کشور ما در دست آمریکا و انگلیس بود متاسفانه عده‌ای اکنون بدون این که خجالت بکشند از دولت پهلوی سخن می‌گویند در حالی‌ که پهلوی عزت ایران را بر باد داد.

حسینی در ادامه افزود: شاه قاجار را اجنبی‌ها برکنار کردند و رضاخان را خودشان گماشتند سپس او را بیرون کردند و فرزندش محمدرضا شاه را به کار گرفتند تمام عزل و نصب پادشاهان بر عهده خارجی‌ها بود.

وی در ادامه یادآور شد: امروز ایران با حکومت ولایت فقیه و با حضور مردم در صحنه مستقل اداره می‌شود کشوری که یک روز همه تصمیمات آن را آمریکا و انگلیس می‌گرفتند امروز در برابر همه قدرت‌های خارجی ایستاده است، ولایت فقیه به این مملکت عزت بخشید و امروز ایران قدرتی جهانی و نفوذ کشور همه جا را فرا گرفته است.

امام جمعه یاسوج به روز مسجد اشاره کرد و گفت: مسجدها محل راز و نیاز، عبادت، خانه خدا و محلی برای مشورت و همچنین تصمیم‌گیری و سایر برنامه‌های مسلمان بوده است؛ مکانی که در دفاع مقدس سنگری در برابر دشمنان بود.

حسینی اضافه کرد: متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد تعداد مساجد بسیار کم است و در مرکز استان با کمبود شدید مسجد روبه‌رو هستیم؛ استانی که در آن خبری از مهدیه نیست و حسینیه‌های کمی داریم باید مردم و خیرین و مسؤولان پای کار بیایند تا این مشکل بزرگ برطرف شود.

وی به وضعیت دفاعی کشور اشاره و عنوان کرد: به کشور کره شمالی نگاه کنیم اگر سلاح هسته‌ای نداشت چندین بار تاکنون توسط آمریکایی‌ها فتح شده بود، نمی‌گویم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم چرا که رهبری معظم انقلاب در این خصوص فتوا صادر کرده‌اند اما باید در حوزه دفاعی بتوانیم آن گونه قدرتمند باشیم که دشمنان نتوانند علیه ما اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.