• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

یک خانم در میان ۲۹ نفر متقاضی تصدی جایگاه شهردار رشت

  • کد خبر : 4235
یک خانم  در میان ۲۹  نفر متقاضی تصدی جایگاه شهردار رشت
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فراخوان انجام شده به منظور انتخاب شهردار برای رشت گفت: در میان ۲۹ نفر که در مدت زمان تعیین شده با ارائه مدارک لازم و برنامه ها، کاندیداتوری خود را برای تصدی جایگاه شهردار رشت اعلام کرده اند ٬یک خانم نیز وجود دارد.

محمد حسین واثق کارگرنیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخاب شهردار رشت در دستور کار قرار دارد افزود: در بین افراد متقاضی برای تصدی جایگاه شهردار رشت ۲۸ نفر آقا و یک نفر خانم هستند که رزومه خود را به دبیرخانه شورا ارسال کرده اند.

وی با تاکید به اینکه تعهد، تخصص، پاکدستی از جمله موارد مورد توجه شورا برای انتخاب شهردار است افزود: شورای ششم رشت در تلاش است تا با انتخاب فردی اصلح و توانمند بتواند شهر را در مسیر توسعه و تحقق اهدافی بزرگ به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان هدایت کند و خوشبختانه طی مدت زمان کوتاه حضور سرپرست شهرداری رشت، اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بررسی رزومه و برنامه های افراد کاندید در دست انجام است گفت: یقینا تمام سعی و تلاش اعضای شورا در این است که در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت لازم نسبت به انتخاب فردی واجد الشرایط و متعهد برای این جایگاه اقدام کند.

وی گفت: امیدواریم شهردار منتخب، شهرداری برای عمر سه ساله باقی مانده از شورا باشد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.