• امروز : پنج شنبه - ۲۳ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 11 April - 2024
3

زندان زنان دوبلین در آمریکا؛ زندانی با محیطی مسموم

  • کد خبر : 2449
زندان زنان دوبلین در آمریکا؛ زندانی با محیطی مسموم
زندان زنان دوبلین در آمریکا «باشگاه تجاوز جنسی» لقب گرفته است.

به گزارش زنان دیپلماسی به نقل از مشرق، سه تن از مقامات کنگره آمریکا اخیرا از زندان فدرال دوبلین، در ایالت کالیفرنیا، بازدید کردند که درگیر یک رسوایی ملی شده است.

طی این رسوایی چهار افسر اصلاح و تربیت زندان به ارتکاب جنایات جنسی متهم شدند و یکی از زنان زندانی سابق اکنون می گوید که یکی از نگهبانان با دسترسی به پرونده‌های محرمانه او، این زندانی را برای تن دادن به خواسته هایش تحت فشار قرار داده است.

به گزارش «کی‌تی‌وی‌یو»، اریک سوالول، جکی اسپیر و کارن باس، اعضای کنگره آمریکا، که همگی دموکرات‌های کالیفرنیا هستند از این زندان زنان فدرال، واقع در مجاورت زندان سانتا ریتا، در حدود ۴۰ مایلی شرق سانفرانسیسکو، بازدید کردند.

سوالول، می گوید که در این بازدید کوتاه، آن‌ها توانستند با برخی از کارکنان مصاحبه و با برخی از زنان در داخل زندان صحبت کنند.

تراژدی زندان‌های خصوصی در آمریکا
اسپیر نیز به خبرنگاران گفت «این زندان یک محیط با فرهنگ سمی است؛ شما در این نهاد با فساد فرهنگی روبرو می‌شوید که باید به آن رسیدگی شود.»

وی همچنین به انتقام‌هایی که افراد زندانی و کارکنان به دلیل صحبت در مورد سوء استفاده‌ها با آن مواجه بودند، پرداخت.

این نماینده کنگره می گوید که در روز بازدید، به‌طور شگفت‌انگیزی، دوربین‌هایی در نقاط کور نصب شده بودند و بسیاری از این تجاوزات جنسی در آنجا رخ داده‌اند.

وی افزود که پس از صحبت با زنان زندانی، آن‌ها به او گفتند که زندان دوبلین بدترین زندان از میان تمام هفت زندان زنان در آمریکاست.

در همین حال جان کاستلنیک، معاون اتحادیه کارکنان اصلاح و تربیت منطقه غرب آمریکا، می گوید که رفتار نادرست در زندان زنان دوبلین سال‌ها ادامه داشته است.

اظهارات این نمایندگان کنگره پس از آن بیان شد که تحقیقات آسوشیتدپرس نشان داد که زندان زنان دوبلین «باشگاه تجاوز جنسی» لقب گرفته است و شکایت های زنان و کارمندان افشاگر نه تنها بر سر زبان‌ها افتاده، بلکه این افراد نیز مورد تلافی و انتقام جویی قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=2449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.