• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

چرا باید خانواده را نجات دهیم؟

  • کد خبر : 3820
چرا باید خانواده را نجات دهیم؟
کتاب  اصول کشتی نوح مورد هجمه شدید جریان قدرتمند فمینیستی در آلمان واقع شد و افا متهم شد که بدنبال برگشت زنان به مطبخ است

چرا باید خانواده را نجات دهیم ٬ موضوعی است که در کتاب اصول کشتی نوح ازبان «افا هرمن »یکی از مشهورترین مجریان شبکه سراسری آلمان  به آن پرداخته شده است. کتاب  اصول کشتی نوح مورد هجمه شدید جریان قدرتمند فمینیستی در آلمان واقع شد و افا متهم شد که بدنبال برگشت زنان به مطبخ خانه است. اما آفا با تولد اولین فرزندش حسی را تجربه می کند که تا آنزمان به گفته خودش ٬ برایش کاملا نا آشنا بوده است. افا در جریان کتاب بر پایه روایت تجربه شده دوستانش٬ تجزیه تحلیل روانشناختی و جامعه شناختی ٬ به نقد نظام سیاسی در آلمان می پردازد و به نتیجه  ای می رسد که تمام تصاویر او از یک زن موفق را به چالش می کشد و به استناد پوزوهش خویش ٰراهکاری برای نجات جامعه بواسطه نجات خانواده را ارائه می کند.

این کتاب  رقعی و ۳۴۰ صفحه است . سوسن صفاوردی این کتاب را از زبان آلمانی به  فارسی ترجمه کرده است . صفاوردی با اجازه افا هرمن برای  برخی از قسمت ها و واژه های که در فرهنگ ایرانی پذیرفته نیست ٬ جایگزین استفاده کرده است و چون موضوع خانواده ٬ مبحث مستمر و مبتلا به امروز جوامع بشری است کتابی را که چند سال پیش ترجمه کرده بود ٬ امسال با همت انتشارات نغمه نو اندیش در نشست انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر در سرای اهل قلم   نمایشگاه بین المللی  در ۳۰ اردیبهشت ماه رونمایی کرد.

کتاب اصول کشتی نوح از طریق انتشارات مذکور وپست الکترونیکی قابل سفارش است  info@nna.ir

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.