• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

کرمانشاه صاحب بیمارستان جامع تخصصی زنان می‌شود

  • کد خبر : 1821
کرمانشاه صاحب بیمارستان جامع تخصصی زنان می‌شود

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از راه اندازی بیمارستان جامع تخصصی زنان با همکاری این مجموعه در استان خبر داد. به گزارش زنان دیپلماسی حجت الاسلام محمد صالحی در اولین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به در برنامه بودن راه […]

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از راه اندازی بیمارستان جامع تخصصی زنان با همکاری این مجموعه در استان خبر داد.

به گزارش زنان دیپلماسی حجت الاسلام محمد صالحی در اولین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به در برنامه بودن راه اندازی بیمارستان جامع تخصصی زنان در کرمانشاه، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تمام تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان به کار می بندد و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهد.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته اجرایی جهت ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان، افزود: با تشکیل این کمیته روند ساخت بیمارستان در استان تسریع خواهد شد.
دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: در بیمارستان جامع تخصصی زنان ارائه تمام خدمات درمانی بر عهده خانم ها خواهد بود و همه پرسنل آن شامل مدیر، متخصص، پزشک و سایر کارکنان خانم‌ خواهند بود.
مرادی تصریح کرد: راه اندازی این بیمارستان جلوه ویژه ای به کرمانشاه می دهد و در جذب بیماران به استان کمک خواهد کرد.
تشکیل کمیته اجرایی جهت ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان غرب کشور با عضویت نمایندگان دو دستگاه، برنامه ریزی جهت همکاری متقابل درخصوص کمک به عمران، مرمت، بازسازی، توسعه و همچنین تأمین نیازهای تجهیزاتی موقوفات درمانی استان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
همچنین تعیین تکلیف پذیره و اجور معوقه موقوفات حوزه سلامت و تعیین تکلیف موقوفات مورد اختلاف طرفین از دیگر مصوبات این نشست بود.
در ادامه مشکلات مربوط به بیمارستانهای وقفی و مراکز بهداشتی بررسی شد.
لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.