• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: توسعه در ایران به پیشران زنانه هم نیاز دارد

  • کد خبر : 6168
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: توسعه در ایران به پیشران زنانه هم نیاز دارد
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: اگر بتوانیم در کشور از پیشران زنانه استفاده کنیم، منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود.

مریم اردبیلی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر استان سمنان بیان کرد: بخشی‌نگری در حوزه زنان مصیبت بزرگ است، زنان مسئله جامعه نیستند، بلکه زنان حلال بیش از نیمی از مسئله‌های جامعه هستند.

وی ابراز کرد: حفظ زنانگی و حفظ مردانگی، حفظ بنیان بشر است و اگر تکریم و صیانت از زنان توجه نشود، نمی‌توان به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دست یافت.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: پیشران زنانه پیشران تاثیرگذار در آینده ایران و جهان است و اگر بتوانیم در کشور از پیشران زنانه استفاده کنیم، منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود و در صورت بهره‌نبردن از پیشران، توسعه محقق نمی شود.‌

وی یادآور شد: باید تلاش شود تا پیشران زنانه همراه انقلاب اسلامی باشد و بتوان شبکه زنان انقلاب اسلامی را توسعه داد.

اردبیلی تصریح کرد: یک فصل در برنامه هفتم توسعه در حوزه زنان وجود دارد و امید می رود این فصل بخشی از کاستی‌ها در این زمینه را جبران کند.

تفاوت بین خانه‌داری تا خانه‌نشینی

وی با بیان اینکه خانه‌داری با خانه‌نشینی تفاوت دارد و هنوز این تفاوت درک نشده است، اضافه کرد: تکریم بانوان باید در عمل تبیین و معنا شود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه دشمنان بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند، افزود: دشمن به دنبال از بین بردن و حذف نقش زنانگی است.

اردبیلی بیان کرد: لایحه تامین امنیت زنان دستاورد بزرگ گفتمان و جریان انقلاب است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: خانم‌های خوش‌فکر و متدین زیادی در کشور داریم که حکمرانی باید فرصت تاثیرگذاری به حد کفایت برای این قشر فراهم کند.

اردبیلی خاطرنشان کرد: خلق کنش سیاسی از جنس زنانه لازمه توسعه و پیشرفت کشور است و باید برای تحقق این راهبرد تلاش شود.

وی تاکید کرد: جبهه انقلاب اسلامی باید به دور از خودسانسوری، سیاست‌گذاری شفاف در حوزه زنان داشته باشد.

به گفته عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، زنان ظرفیتی موثر در از بین بردن دوقطبی در جامعه هستند و باید نقش زنان در رفع مشکلات جامعه جدی گرفته شود.

اولین همایش سه‌روزه سلسله نشست‌های ایمان و امید در استان سمنان ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از سه‌شنبه تا پنجشنبه به میزبانی شهرستان مهدیشهر برگزار شد و طیبه ماهروزاده رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام نیز از مهمانان بود.

سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور دختران و پسران انقلابی از نقاط مختلف استان سمنان و مسوولان و کارشناسان کشوری و استانی برگزار شد. برگزاری پنل‌های تخصصی، سخنرانی درباره اغتشاشات سال گذشته، غرب‌شناسی، دولت‌ها، تحولات منطقه، شبکه‌های اجتماعی، دفاع مقدس و تجربه‌نگاری، از جمله محورهای این همایش سه روزه بود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.