• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4

فرماندار کلاله: زنان نقش مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی یک جامعه برعهده دارند

  • کد خبر : 7296
فرماندار کلاله: زنان نقش مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی یک جامعه برعهده دارند

کلاله-فرماندار کلاله گفت: زنان نقش مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی یک جامعه برعهده دارند. به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد شیبک در نشست با بانوان شاغل در ادارات گفت: بانوان می‌توانند در کنار مردان به فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بپردازند. امروز حضور بانوان در جامعه نشان دهنده توسعه یک کشور است. وی افزود: دولت […]

کلاله-فرماندار کلاله گفت: زنان نقش مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی یک جامعه برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد شیبک در نشست با بانوان شاغل در ادارات گفت: بانوان می‌توانند در کنار مردان به فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بپردازند. امروز حضور بانوان در جامعه نشان دهنده توسعه یک کشور است.

وی افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به جایگاه بانوان در عرصه‌های مختلف دارد و بانوان این مرز و بوم از همان ابتدای انقلاب تاکنون ثابت کردند که می‌توانند نقش آفرین باشند.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی یک جامعه برعهده دارند، گفت: حضور فعال و پررنگ بانوان ما در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نشان از توانمندی آنان و همچنین اعتماد نظام و انقلاب اسلامی به این قشر تاثیر گذار از جامعه است.

ین مقام مسئول یکی از مسائل مهم و حیاتی پیش رو را انتخابات اسفند ماه عنوان کرد و افزود: بانوان در افزایش مشارکت در انتخابات می‌توانند نقش فعالی داشته باشند و با دعوت خانواده و شهروندان به انتخابات، جهت انتخاب فرد اصلح ایفای نقش کنند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.