• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

آخرین مهلت ثبت نام کنگره زنان تاثیرگذار استان سمنان اعلام شد

  • کد خبر : 8540
آخرین مهلت ثبت نام کنگره زنان تاثیرگذار استان سمنان اعلام شد

سمنان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام کنگره زنان تاثیرگذار استان است.  درباره برگزاری همایش ویژه زنان با موضوع تبیین بیان کرد: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان سمنان همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) احیاگر هویت زن مسلمان ایرانی، همچنین مقارن با سالروز […]

سمنان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام کنگره زنان تاثیرگذار استان است.

 درباره برگزاری همایش ویژه زنان با موضوع تبیین بیان کرد: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان سمنان همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) احیاگر هویت زن مسلمان ایرانی، همچنین مقارن با سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان استان سمنان که در بخش‌های مختلفی تأثیرگذاری دارند می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند، افزود: سامانه‌ای اینترنتی موسوم به گوهرشاد, وبسایت portal.banooiran.ir آماده نام نویسی داوطلبان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با بیان اینکه از اواسط آذرماه نام نویسی این همایش آغاز شده است، ابراز کرد: امروز هشتم دیماه آخرین مهلت نام نویسی در رویداد بزرگ بانوان تأثیر گذار کشور و استان سمنان خواهد بود.

همتی بیان کرد: انتظار ما این است که بانوان مستعد استان در برگزاری این کنگره که روایت زن باشرف و با استعداد ایرانی نیز زمره شعارهای آن است، حضور پرشوری داشته باشند.

وی افزود: برای کنگره بانوان تأثیرگذار بخش‌ها و کارگروه‌هایی نیز تعریف شده تا فعالیت بانوان تأثیرگذار در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، اقتصاد، کارآفرینی، هنر، تعلیم و تربیت و فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، گفتمان سازی و رسانه و … در زمره این کارگروه‌ها هستند که بانوان می‌توانند بسته به عرصه فعالیت خود در آنها نام نویسی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با بیان اینکه این رویداد در سطح روستاها به وسیله دهیاری‌ها نیز اطلاع رسانی شده و امیدواریم که بانوان ما در روستاهای استان سمنان هم از این رویداد استقبال کنند، افزود: کنگره زنان تأثیرگذار استان متعاقباً برگزار و از بانوان تأثیرگذار استان تجلیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=8540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.