• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

زنان در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند

  • کد خبر : 8844
زنان در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قرچک گفت: زنان در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند و بهترین افرادی بودند که در مقابل جو تبلیغات دشمن ایستادند. حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در همایش نقش بانوان در دفاع مقدس بیان کرد: زنان در دوره‌های مختلف تاریخ ایران نقش مهمی در پایداری و مقاومت در برابر دشمنان […]

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قرچک گفت: زنان در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند و بهترین افرادی بودند که در مقابل جو تبلیغات دشمن ایستادند.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در همایش نقش بانوان در دفاع مقدس بیان کرد: زنان در دوره‌های مختلف تاریخ ایران نقش مهمی در پایداری و مقاومت در برابر دشمنان خارجی ایفا کردند، در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز زنان با تقدیم بیش از ۷ هزار شهید، ۵ هزار و ۷۳۵ جانباز، ۳ هزار و ۷۵ جانباز بالای ۲۵درصد و ۱۷۱ آزاده در برابر دشمنان به دفاع از میهن اسلامی خود پرداختند.

زنان در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند

اسماعیلی گفت: زنان ما در میدان جنگ حضور داشتند، در میدان بازسازی حضور پیدا کردند و در میدان نشان دادنِد که از قدرت‌روانی بیشتری برخوردار هستند و از همه بیشتر فعّالیت کردند. بهترین کسانی که در جوّ تبلیغات گوناگونِ دشمنان ایستادند، بانوان کشور ما بودند.

امام جمعه قرچک در پایان تصریح کرد: آمنه وهاب زاده، تنها زن ایرانی امدادگر و تک تیر انداز، در بحبوحه انقلاب اسلامی و اوایل جنگ تحمیلی است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=8844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.