• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

سرمربی سایپا: لیگ والیبال زنان این فصل تماشایی خواهد بود

  • کد خبر : 1804
سرمربی سایپا: لیگ والیبال زنان این فصل تماشایی خواهد بود
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا با ابراز خرسندی از افزایش تعداد تیم‌ها در لیگ برتر این فصل، گفت: حضور ۱۰ تیم در رقابت‌ها، فصلی جذاب و تماشایی را برای همه تیم‌ها رقم می‌زند.

مریم هاشمی درباره مسابقات لیگ برتر والیبال زنان، اظهار داشت: در این فصل تعداد تیم‌ها به ۱۰ تیم رسیده و امسال می‌توانیم لیگ خوب، جذاب و تماشایی داشته باشیم.
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا عنوان کرد: هر تیمی بیشتر از ۶ ملی‌پوش نمی‌تواند جذب کند و تیم‌های ذوب آهن و پیکان ۶ ملی‌پوش خود را دارند اما سایپا تنها چهار ملی‌پوش دارد و یکی از بازیکنان ما لژیونر شد و دیگری هم به باریج اسانس پیوست.
وی ادامه داد: بیشتر تیم‌های لیگ برتری خوب هستند و مطمئنا شرایط خوبی برای مسابقات وجود دارد. هر چند شیوه بازی‌های این فصل تغییر کرده و به صورت رفت و برگشت شده است. فصل گذشته این رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار شد و شرایط لیگ ساده‌تر بود. هر چند در این فصل با توجه به تزریق دزهای واکسن کرونا شرایط متفاوتی را در لیگ برتر تجربه می‌کنیم.
هاشمی اضافه کرد: با توجه به تغییر شرایط یک هفته در میان ۲ بازی داریم و فشار زیادی روی بازیکنان خواهد بود و چاره‌ای نداریم تا بدن سازی بهتر و تمرینات فشرده‌تری داشته باشیم تا قوای جسمانی بازیکنان و تکنیک و تاکتیک آنها بالا برود.
وی تصریح کرد: تیم‌های ذوب آهن، باریج اسانس و پیکان از رقبای ما هستند و باید با تلاش مضاعف از جایگاه قهرمانی خود دفاع کنیم.
مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان گرامیداشت سردار دل‌ها در سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۰ تیم از ۱۳ آبان تا ۲۸ بهمن به صورت رفت و برگشت در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در یک گروه برگزار خواهد شد.
مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها هم عصر دیروز(سه شنبه) به صورت آنلاین با حضور ۱۰ باشگاه لیگ برتری سایپا، ذوب آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، مس رفسنجان، شهرداری ورامین، ریف اصفهان، باریج اسانس کاشان، مهرسان، جوانان زرتشتی یزد برگزار شد.
پیش از مراسم قرعه‌کشی تیم مدرن مشهد از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد و تیم مهرسان جایگزین این تیم شد.
فینال و رده‌بندی به صورت تک‌بازی برگزار می‌شود. همچنین تیم‌ها تا قبل از تسویه‌حساب با بازیکنان و کادر فنی سال‌های گذشته حق بازی در فصل جدید را ندارند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.